*Välkommen hit! :-D
Har ingenaning jag heller... får ta upp det med bm på måndag.
Har ingenaning jag heller... får ta upp det med bm på måndag.
Enligt mina 2 bröders sambos + min kompis som fick barn för 2 mån sen så var den i princip värdelös...dom tipsade om Aventpumpen. Så det blir nog en sån för mig.
Samtidigt vet man ju inte hur mkt man kommer använda den.. så ni kan ju alltid chansa. Jag vet ju inte detta av egen erfarenhet som sagt, så jag ska inte sitta o predika i onödan..
triump: trevlig kväll!
Missisola: Ja det är helt sjukt vad dom har höga priser på vissa barnsaker...tur att man inte är så kräsen att man bara MÅSTE ha dom.
Min sambo sitter o kollar på hockeyn, därför sitter jag framför datan...huga..blir så nervös bara av att höra en match. Är ingen direkt sportfreek!
Väntar på att bigbrother ska börja!
Nu han jag ju inte se bilden juh.. *S* Men jaa.. den mörka var fin!
Idag ska jag o sambon åka o köpa lite gosedjur o tavlor o sånt att smycka skötplatsen med...Möblerade om alla hyllor o sånt i badrummet igår så nu ser det så tomt ut där vi ska ha skötplatsen. Snacka om skoj det är att boa..
Spännande att ni säger det: att ni känner er mogen för förlossningen...visst känns det lite mer verkligt då man börjar få lite mensvärkliknande smärta..känns ju verkligen att det börja hänta nåt med kroppen nu. Man känner igen sig sedan innan,är nog därför man känner sig så trygg i det.
Har så i princip jämt nuförtiden.Börjat vakna av det oxå, låg o sov middag nu o vaknade av att det krampade till bra i nedre delen av magen/ljumskarna 2 ggr.
Är så grymt trist väder här. Regnar som tusan!
Björnen: Jajjemen.. hade så i veckan en kväll. Grymt jobbigt, var inte skönt vad man än gjorde. Kändes så jag satt, gick o låg lika mkt. Benen vek sig på mig då jag stod upp/ställde mig upp.
Som om bäbis verkligen tog fart neråt så man var på G att svimma eller nåt. Jag fick frossa av det o satt o hackade tänder...
Skoj med kolmården..!
Sist jag var dit var när... hm.. jag var 5 år och vara nere o hälsade på släkten. Hehe skulle va rätt kul att åka tilbaka o se hur det förändrats..
Björnen: Gud vad fint skötbordet blev... nu ångrar jag mig att vi inte målade vårat oxå.. *S*
Pyret82: Visst är det smart med avlastningsyta på magen...brukar ofta sitta o äta så framför tv´n..*s* Då slipper man ju spilla så mkt på kläderna oxå, det ramlar ju lixom rakt ner..
;-D
Hehe den va cool!
Sån skulle det ju finnas på varje parkeringsplats här i sverige tycker jag..
Limpis: *räcker upp en hand o nickar* Ja... jag håller med, inget känns som förrut. Allt känns mer o intensivare än förrut.