Inlägg från: lill linda 82 |Visa alla inlägg
  • lill linda 82

*Välkommen hit! :-D

Gomorron tjejjer..!
    Verkar som att det bara är jag som tagit sovmorron idag..
    Sovit dåligt inatt, ligger bara o vrider på mig o det gör ont i höfterna så det blev lite mer sova nu på morgonen när man kunde sträcka ut sig lite mer i sängen efter sambon åkt på jobbet.

• lill linda 82

Limpis: Det va ju inte en helt fel dröm... hehe..

Pyret82: Jo...bristningarna e du inte ensam om...mina är än så länge silveraktiga som tur e.. :/ Ser ut som din mage blivit lägre??

• lill linda 82

Då jag var till pappsen i helgen på 60års kalas var släkten där oxå. Alla frågade om det var dax snart eftersom att magen var så låg...dom var övertygade om att det kommer ske snart.. List läskigt eftersom att det är det enda jag har i huvudet oxå... *s* Katterna har dessutom börjat bete sig konstigt här hemma... vaktar mig o mina kläder o så. Speciellt ena katten, den äldre. Hon vakar mig o mina kläder som på liv o död, den andra katten får knappt komma nära mig, så har dom aldrig hållit på förr.

• lill linda 82

A lie: visst är det konstigt?! Kissarna leker följa john vart jag än går, går jag ut o sätter mig på altanen så sitter dom o kraffsar o jamar för fullt på dörren för att dom ska vara nära mig.. *s* Konstigt som tusan. O ska alltid ligga nära magen...skulle nog tro att dom hör hjärtljuden på bäbis.

Björnen: Min första tanke var pojke, men nåt säger mig att det är en tös i din mage.. Vet inte varför...

• lill linda 82

ursul: min mage menar du?? syns speciellt då jag sitter...förrutom hade jag magen precis under brösten, dom låg lixom uppepå, men nu kan jag lägga en hel hand emellan. Har lixom magen i knät numer, svettigt värre om låren...

• lill linda 82

ursul: stämmer, syns inte på bilderna här...kikar man på naveln så har den flyttat sig, förrut var den strax ovanför/precis i höjd med höftbenen, o nu är den 2-3 cm nedanför höftbenen.

Steffy: cool snoppbild..

• lill linda 82

lilaki: våra graviditeter verkar ju vara likadant.. spännande..

• lill linda 82

meh: hade tänkt det...kanske får med mig grannen på fikat oxå om inte hennes kotte kommit ut tills dess.
    Ang magen..är du säker på att den inte ligger rmed rumpan på ena sidan o fötterna på andra sidan??
    Min kotte är iofs inte fixerad ( inte vad jag vet ialf, men jag hoppas) men ligger neråt med huvudet, rumpan/ryggen på vänstersida o knäna o fötterna på högersidan.

Svar på tråden *Välkommen hit! :-D