*Välkommen hit! :-D
Gomorron!
Tog sovmorron idag igen..
Gårdagens bm-besök gick ganska bra. Alla värden o så visades ok, hon var lite orolig över att jag haft så mkt förvärkar dagligen o nattetid så jag fick även göra en gyn.undersökning. Hade inte börjat öppna mig ännu som tur var! Det är såkallade "pinvärkar" jag har...jobbiga förvärkar, kroppen luras med mig. O hon såg det på mig oxå för att det bara rann svett av mig då hon undersökte om kotten fixerat sig eller inte...Blir alldeless svettig o konstig i kroppen.
Nu är ialf kotten så gott som fixerad ialf.. Skönt! Kanske man slipper dom här huggen o värken i blygdbenet ett tag.
Det mindre roliga är att jag börjat samla på mig så mkt vatten...ökar nästan 1-1,5 kg i veckan..så nu fick jag stränga order att köpa stödstrumpor och höja fotändan på sängen + försöka dricka mera och inte mer än 30 min promenader om dagen.. Tycker jag dricker nog nu, typ 1,5-2 liter om dagen...men tydligen vill kroppen ha mer. Reagerar inte lägre på te o kaffe och sånt vätskedrivande..allt stannar kvar i kroppen o ut kommer bara några droppar kiss. Därför blir det toabesök typ varje timma numer...
Blir det inte bättre till nästa gång får jag träffa dr och få vätskedrivande medicin.
Har sf-mått: 33cm nu. Och kottens hjärtljud hade ett snitt på 140.