• Bergelmer

Värsta skräckfilmen ni sett?

Vilken är den absolut värsta skräckfilmen ni sett ,antingen den läskigaste eller den mest blodiga och våldsamma.

Den värsta jag sett är nog August Underground 1 eller 2.

• Svar på tråden Värsta skräckfilmen ni sett?
  • Inka

Hostel trodde jag att jag skulle gilla men den kandes sa...B..tyckte dom spelade illa.

• Neria

Stay Alive- Handlar om ett gäng ungdomar som spelar tv-spel.
    Där det visar sig att det du gör i spelet, kan komma att påverka dig i livet.

The forgotten- Handlar om en mamma som förlorat sitt barn.
    Den är mer psykologisk än skrämmande.

The skeleton key- Handlar om en tjej som arbetar som personlig assistent i ett hus på landet i amerika. Den tycker jag är riktigt bra.

13 ghosts- Snygga monster i action skräck film. Spökfilm i modern tid. Första gången jag såg den vågade jag inte gå på toa själv på kvällen. Min sambo fick stå utanför hela tiden =)

• Bergelmer

kikade på August Underground Penance igår, helt ok. gillade inte delen när de styckade djuret dock :/ Lejonet va ballt iaf =)

• no pasaran

Guinea Pig-filmerna tycker jag är trevliga

• solhumlan

Alla 3 SAW filmerna är så äääääckliga!!!

• Banana82
    solhumlan skrev 2007-09-27 06:59:22 följande:
    Alla 3 SAW filmerna är så äääääckliga!!!
    nä, de är ju ingenting ju det är sånna man slötittar på när man inte har nåt att göra. De är ju inte ens läskiga, men då är jag kosntig också.
    Inside me, there's a thin woman trying to get out... But I can usuaully shut the bitch up with chocolate!
  • Banana82
    Bergelmer skrev 2007-09-27 11:10:48 följande:
    ^ and we love it ;D
    att jag är konstig såklart vi gör!!! ska se turistas någon dag, men antar den är i samma tråkklass som hostel, så har inga höga förväntningar
    Inside me, there's a thin woman trying to get out... But I can usuaully shut the bitch up with chocolate!
  • Moparwoman

Njae.. vet inte vem av dem som är sämst, Hostel eller Turistas..
    Fast snyggingen Josh Duhamel är ju med i Turistas.. :-O

Svar på tråden Värsta skräckfilmen ni sett?