Värsta skräckfilmen ni sett?
Vilken är den absolut värsta skräckfilmen ni sett ,antingen den läskigaste eller den mest blodiga och våldsamma.
Den värsta jag sett är nog August Underground 1 eller 2.
Vilken är den absolut värsta skräckfilmen ni sett ,antingen den läskigaste eller den mest blodiga och våldsamma.
Den värsta jag sett är nog August Underground 1 eller 2.
The ring och The grudge är läskigast. Saw är äckligast och råast, ryser.
the ring/the grudge är rysande läskiga sånt man inte vill tänka på när man är själv hemma på kvällen/natten ..ush
hostel, the saw, are u scared är lite mer råa läskiga blod blä ush.
"Silent Hill" är helt underbart bra film! Har sett spelen när sambon spelat, älskar stämningen och karaktärerna samt monsterna eller vad man ska kalla dom;) Bästa jag nånsin sett!
Men en skräckfilm som jag aldrig mer vill se är "Hills have eyes"..oftast tycker jag sånadär filmer är lite löjliga men denna satte sej i mitt huvud ett tag efteråt.
Nåra bra filmer är Pulse, Darkness, Dead birds..kan inte komma på fler..har sett massor med skräckisar;)
Kikade på Dead Silence igår, första filmen på länge som lyckats skrämma mig. Beror ju dock på att jag avskyr dockor.
Dock var det endast i första delen av filmen som det var "läskigt", i den andra delen av filmen var vi tillbaka till gamla klischéer och dylikt så då vare tråkigt igen.