• Bergelmer

Värsta skräckfilmen ni sett?

Vilken är den absolut värsta skräckfilmen ni sett ,antingen den läskigaste eller den mest blodiga och våldsamma.

Den värsta jag sett är nog August Underground 1 eller 2.

• Svar på tråden Värsta skräckfilmen ni sett?
  • smoothiz
    slangbella skrev 2007-08-21 23:22:58 följande:
    Nu har jag sett Shutter. Den var helt okej, men inte särskilt unik. Inte bättre el. mer skrämmande än Ringu. 
    vaaaa? oj shit jag tycker Ringu e barnfilm jämfört med både shutter och the grudge 1 (japanska såklart). fick nästan ångest av shutter, haha. Räcka ut tungan  japanska versionen av grudge 2 däremot e inte lika bra..amerikaska grudge-filmarna e inte ens värt att se.. man kan juundra värför amerikanska filmer jämt ska överdriva med effekter o smink så det tillslut bara blir för dumt o inte läskigt alls.. Fundersam 
  • smoothiz
    wonderchild skrev 2007-09-17 11:23:00 följande:
    The Ring huaaaaa.... Vet någon förresten om det kommer/har kommit en Ring 3?
    finns i asiatisk version tror jag..har för mej att det finns flera stycken på japanska..om det kan va 5 filmer eller nått.. samma med ju-on filmarna,finns flera..men inte alla som går att få tag på i sverige..
  • Michayla

kan nån hjälpa mig här föresten..

Såg för länge sen några  japanska filmer.. fanns fler än en om typ ett gäng barn/ungdomar som delades upp i grupper på två och fick halsband på sig.. halsbandet exploderade om den ene igruppen dog lr om de kom för långt ifrån varandra.. Någon som sett filmerna eller vet vad de heter??

• melvinsmammaanna

Exosimsten,ucsh vilken film

• melvinsmammaanna

min sambo säger Sondums 7 nätter? tror den heter så

• Annika hjärtar Kim

Åhh jag älskar att se skräckfilm, har alltid gjort. Tur att min man också gör det annars hade det varit väldiga problem när vi skulle bestämma kategori på filmkvällarna hihi...

vet inte vilken som varit mest läskiga men däremot tycker jag att saw 1,2, och 3 är väldigt bra gjorda filmer.

Amor vincit omnia - Kärleken övervinner allt
  • bebbe made in italy

Har ju kommit en ny skräckfilm med Jim Carrey, ja jag e seriös han ser skitäcklig ut på omslaget, den heter The number 23 har ej sett den ännu, men har hört att den skall vara äcklig!

• Annika hjärtar Kim
    bebbe made in italy skrev 2007-10-01 12:15:49 följande:
    Har ju kommit en ny skräckfilm med Jim Carrey, ja jag e seriös han ser skitäcklig ut på omslaget, den heter The number 23 har ej sett den ännu, men har hört att den skall vara äcklig!
    Den är inte äcklig...mer psykolog thriller
    Amor vincit omnia - Kärleken övervinner allt
  • Lilla Linnéa

Jag gillar mest gamla skräckisar. Hajen (ettan, resten är dåliga) är ju himla bra och filmen "Det" är läskig.

Svar på tråden Värsta skräckfilmen ni sett?