• EmA

    buzzador tråden!

    tjohoo, fick också erbjudande om Nestlé. Men glöm inte bort att det bara är erbjudande man får, sedan får man säkert reda på om man kom på eller inte ju.. det vi fått nu är ju som en intresseanmälan. Tänkte bara påminna eftersom jag vet flera som fick erbjudande om kronfågel och bjöd in till grillfest och sedan kom de inte med

    Tycker det är lite konstigt med Nestlé. Fick produkter sist av min kusin som var med och buzzade förra gången och vadjag kan läsa ut av mailet så är det samma saker nu igen?

    Har bara varit med i en kampanj förut och det var Malaco Truly, då fick man en paketavi att hämta ut.


    Mamma till Tindra 070112
  • EmA

    Man får ytterligare ett mail om man blir utvald att vara med i kampanjen, när det kommer är nog lite olika beroende hur långt det är kvar till kampanjen skall börja. Nestlés kampanj skall ju börja redan den 30/8 så det mailet lär nog snart komma.

    så här står det i det första mailet de skickade ut:

    Kampanjen är begränsad i antal deltagare men de flesta som anmäler sig kommer med. Alla som anmält sig får besked om man kommit med eller inte.


    Mamma till Tindra 070112
  • EmA
    NeA 84 skrev 2007-08-17 23:25:44 följande:
    jag har reggat mig där nu....vad händer nu? får man mejl om vad som sker eller?
    Ja precis du kommer att få mail om du blir erbjuden att vara med i någon kampanj och då måste du tacka ja till det. Men det kan dröja ganska länge för de har många Buzzadorer så när man anmäler sig nu så hamnar man i kö. Men det var fullr när jag reggade mig också och det var i våras och nu har jag blivit erbjuden min andra kampanj så såå länge behöver det inte ta.
    Mamma till Tindra 070112
  • EmA
    Sissu: det var min första också men nu fick jag ju ett erbjudande om Nestlé som jag hoppas att jag kommer med i, Det kommer säkert ett till dig också snart
    Mamma till Tindra 070112
  • EmA
    maadicken: nej rapporten behöver du inte vara nervös för, den är superlätt. Nästan lite för enkel tyckte jag som varit så ambitiös sist och samlat massa skriftlig information och förberett mig till max.. fick inte med hälften av informationen som jag ville bara :-O
    Mamma till Tindra 070112
  • EmA
    Wilda04 skrev 2007-09-03 09:23:55 följande:
    mitt mail med länken är borta, vet nån vart man går in nånstans på sidan? trodde det var under mina kampanjer och raporter men vet inte var man ska fylla i raporten
    Du går in där och klickar på edit eller knappen heter (den med papper eller penna eller nåt, minnet sviker mig lite Sedan hittar du rapporten där.. lycka till.
    Mamma till Tindra 070112
  • EmA
    Wilda04: Hittade du det? Säg till annars så kan jag logga in o kolla ordentligt var det är, vet ju det men blev lite förvirrad när jag skulle svara
    Mamma till Tindra 070112
  • EmA
    BimBims mamma: fast vad är det egentligen som är så dåligt? Det är ju trots allt helt gratis och det är väl inte så att Buzzador gått ut och sagt att man skall få ett visst antal kampanjer per år eller så? Jag har precis fått min andra kampanj och jag har varit med i ungefär 6 månader. visst hade velat få fler men det är ju många som är medlemmar ju...
    Mamma till Tindra 070112
  • EmA
    Smurfan: man får poäng när de man värvat rapporterar kampanjer (första året)
    Mamma till Tindra 070112
  • EmA
    Smurfan: ojdå, bara jag som utrycker mig lite slarvigt tror jag, får väl skylla på at jag är trött. Nej det går ju inte att värva en kamanj Men om du har värvat Pelle så får du poäng när Pelle rapporterat en kampanj.
    Mamma till Tindra 070112
  • EmA
    MamaKajsa skrev 2007-09-06 22:33:21 följande:
    när de man värvat, rapporterar sina kampanjer
    just det!
    Mamma till Tindra 070112
  • EmA
    Bimbims mamma: okej, omde har svarat dig så så förstår jag att du är irriterad, det är ju en annan sak. Har du dessutom lett poängtoppen så tycker jag också att det är lite konstigt.

    Hallongrottan: jag kommer faktiskt inte riktigt ihåg vadjag skrev men det var nog nåt liknande, det är nog mycket det som de går på när de skall hitta passande kampanjer till folk ja, den profilen och hur man bor, familjekonstellation osv.
    Mamma till Tindra 070112
  • EmA
    alarik82 skrev 2007-09-17 20:54:54 följande:
    fast nu känns de ju menlöst å värva folk när dom har fullt
    Fast "fullt" har det ju varit länge... Det var redan fullt när jag reggade mig så jag hamnade i kö fast det tog inte ens en månad innan jag fick min första kampanj. Det beror nog mycket på vilka kampanjer de kör, även om man står i kö. Som t.ex. nu när de söker småbarnsföräldrar igen så kommer de nog in.
    Mamma till Tindra 070112
  • EmA
    Anke skrev 2007-09-20 16:16:42 följande:
    Är det nån som lämnat in en kampanj och fått extra poäng för bra rapporter?tycker jag lämnar jäkligt bra rapporter, men inte ens en enda liten extra poäng.
    Samma här, frågade också här för ett tag sen om någon fått extra poäng för det men ingen svarade. Jag tror minsann att det bara är nåt de skriver för att man skall anstränga sig!
    Mamma till Tindra 070112
  • EmA
    Emmixen skrev 2007-09-25 20:17:31 följande:
    Går det att värva nu igen da? Det står ju inte vem personen blivit tipsad av om man klickar på länken man fick när man blev medlem.. Någon som vet?!
    Nu igen? Det har väl alltid gått, eller? Om du går in på den fliken på buzzadors hemsida så får man ju upp ett mail som går ut med en länk som visar vem som värvat...fast jag förstår nog inte vad du menar iofs? Länken man fick när man blev medlem?
    Mamma till Tindra 070112
  • EmA
    lovebuz: åh, det lät kul... konstigt med kaffet? Du är säker på att du fick kampanjen då???
    Mamma till Tindra 070112
  • EmA
    lovebuz: jaja dåså men gud vad trist att få en kampanj och sedan försvinner den... blä för posten
    Mamma till Tindra 070112
  • EmA

    Jag fick Nestlé förra omgången men inte nu. Hoppas du får!!


    Mamma till Tindra 070112
Svar på tråden buzzador tråden!