-
Välkommen och självklart, här är inga frågor dumma frågor.Emmsan skrev 2007-08-05 20:23:08 följande:åhhhå ni anar inte va glad jag är att jag har hittat er som nybliven kaninägare kanske man skulle kunna få lite svar på sina kanske "dumma" frågor ??;)
-
Hörni brudar, ni som vet..
Idag såg jag att MorotssKalle har börjat försöka rida på Hobbe. Han gick runt Hobbe varv på varv och ställde sej tvärs över honom och hade sej men han verkar inte ha förstått vad han ska göra för han bara hängde där sen som ett fån.
I alla fall, risken är väl ganska stor nu då att dom snart börjar slåss va om dom tänker börja bli könsmogna?
Eller?
-
Ska jag komma ihåg det menar du?yossis skrev 2007-08-18 20:24:51 följande:LuMa: Ja, risken finns att dom är på väg att bli könsmogna & håller på att göra upp rangordningen. Risken finns att dom snart kommer att börja slåss tyvärr, hur gamla är dom ?
Men vad kan dom vara då? Fyra månader kanske? Fem? -
Fasen..
Vill ni hålla tummarna för att våra småttingar Kalle och Hobbe inte tänker börja slåss riktigt ännu?
Såg idag att Hobbe (han som blev påsatt för nån dag sen) har tagit över den biten och sätter nu på Kalle. Jag har inte tid eller möjlighet ikväll och kanske inte imorron heller att fixa ena buren dit en av dom får flytta. :-/
-
Tänker inte säga "tack" för det får man inte men du vet vad jag menar..Mrs Bean skrev 2007-08-20 20:00:36 följande:Håller HÅÅÅÅRT!
-
Jaaa...poesi skrev 2007-08-20 22:15:18 följande:Åh. hoppas hoppas hoppas det går bra å att dom inte bråkar! :(
Jag hade ju hoppats att dom som av ett under skulle kunna vara ihop hela livet fast dom var okastrerade båda två men det verkar skita sej.. Inget under här inte. :-/ -
Ooo! Vad roligt!poesi skrev 2007-08-22 09:09:30 följande:4 eller 5 små kaninbebisar är födda!
Grattis! -
Hur är det med krusbär? Kan kaniner äta det i måttliga mängder?
Har en buske full av mogna bär här som ingen äter..
-
Vad bra!Mrs Bean skrev 2007-08-25 15:25:31 följande:Krusbär går bra...
Får hoppas att dom små kinkblåsorna gillar det då bara så dom kommer till nytta.
-
Vigrid:
Kom hit och hälsa på så kan jag ta minst en frasse av dej.