• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • summit
    Mandi74 skrev 2007-08-26 22:31:42 följande:
    summit skrev 2007-08-26 22:21:42 följande: Gillar den oxå men sambon är mönsterallegriker, så den hade inte funkat.
    Den finns ju i mörkröd eller gråbrun oxå annars
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • Mandi74
    summit skrev 2007-08-26 22:33:03 följande:
    Den finns ju i mörkröd eller gråbrun oxå annars
    *s* Visserligen, men röd vill jag inte ha, vet inte om den andra passar i färgen. Men snygg är den!!

Få provsitta och kolla in alla färgen ordentligt i morron, kanske väljer någon som jag aldrig trott att jag skulle vilja ha.
  • Pumpkin

Den gråbruna är ju annars väldigt neutral

Mandi74 skrev 2007-08-26 22:40:18 följande:
    *s* Visserligen, men röd vill jag inte ha, vet inte om den andra passar i färgen. Men snygg är den!!Få provsitta och kolla in alla färgen ordentligt i morron, kanske väljer någon som jag aldrig trott att jag skulle vilja ha.
  • Mandi74
    Pumpkin skrev 2007-08-26 22:49:49 följande:
    Den gråbruna är ju annars väldigt neutral
    Ja, den är snygg den oxå. Sk ata och spana in den i morron, hoppas den inte är så stor bara. Har inte så mycket plats över.
  • FiaÅkotten

åh Lunna är ju en superskön stol! Vill ha den mönstrade!

• ekarny

HEJ! Vad glad jag är att jag hittade er då!! I LOVE IKEA!!
    Hur som haver så behöver jag lite hjälp och tänkte höra om ni kanske kan ge mig svar, tips.
    Det är så att vi köpt kök på ikea till vårt nya hus och håller nu på att installera det. (bilder kan ni få se sen) men så när vi ska sätta in lådorna så hanmnar lådan ca en ½ cm ifrån skåpet! Grrrr... Försökte skruva på "den övre pinnen" men då kommer liksom bara den övre delen av lådfronten in plus att det glipar i botten. Vi behöver få in hela lådan en bit. HAr in erfarenhet av detta?? Plz hjälp!!! *ber på mina knän*

*Min dröm besannas, jag får snart min egen lilla familj*
  • Tina83
    Mandi74 skrev 2007-08-26 22:17:17 följande:
    Behöver lite hjälp!! Ska till Ikea i morron och kan inte bestämma mig för vad jag ska köpa. Behöver en fotölj till tv-rummet, men har värsta beslutsångesten om vilken jag ska köpa.Vilken av dessa ska jag köpa och i vilken färg?www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40100875www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S09830616Den ska stå i detta rummetwww.familjeliv.se/krypin/mandi74/gallery/phpy...
    den första fåtöljen är nog inte så skön, sittvänlig tror jag. poäng är ju alltid bra, skön, och den blir aldreig gammal eftersom en alltid finns i sortmentet

jag skulle tagit poäng-ffåtöljen, den passar dessutom in mycket bättre i rummet
  • IaPia76

Jag skulle helt klart satsa på poängfotöljen om jag skulle välja mellan dom två! Funderar själv på den =) Men lunna fotöljen verkar inte heller helt fel. Finns det fotpall till den?

Svar på tråden ikea-tråden