• summit

ikea-tråden

Tänkte starta en tråd för oss som ÄLSKAR IKEA!!

SkrattandeHär kan vi diskutera allt som hör IKEA tillSkrattande

Råd och Tips
    Ideer
    Nyheter
    Varuhus
    Inredning
    Inhandlat mm

Ja allt som har med IKEA att göra!!

Ni får gärna visa upp era hem!
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-08-23 09:56:22:
    Ikeas hemsida:

www.ikea.com/se/
  • Svar på tråden ikea-tråden
  • IaPia76

pumpkin: Åh tack! Ingen som har bild på den live =)?

• IaPia76

Och en helt annan grej. Vi måste ha någon konstig inställning på vår dator. För jag kan aldrig se bilderna på ikeas hemsida när man klickar in sig för att kolla närmare på sakerna. Någon som vet vad det är för fel?

• Pumpkin

Ni kanske inte tillåter popup-fönster?

IaPia76 skrev 2007-08-27 08:57:54 följande:
    Och en helt annan grej. Vi måste ha någon konstig inställning på vår dator. För jag kan aldrig se bilderna på ikeas hemsida när man klickar in sig för att kolla närmare på sakerna. Någon som vet vad det är för fel?
  • Tjomsan

Hej och hallå IKEA-lovers! Är det någon av er som provat IKEAs färgsättningsverktyg? Alltså det "kit" med färgprover, färgschema och dataprogram som finns på Familyavd? Några erfarenheter?

• Lejra

Idag blev den en sväng inom Ikea Helsingborg för min del! Spenderade 100:- men kunde säkert gjort av med betydligt mer, men eftersom jag var själv så blev det bara småkrafs idag!

• Odella

Nån som har en bild på en blå ektorp-soffa hemma hos sig? Vet inte hur jag ska inreda med den nya soffan : /

• summit
    Mandi74 skrev 2007-08-26 22:17:17 följande:
    Behöver lite hjälp!! Ska till Ikea i morron och kan inte bestämma mig för vad jag ska köpa. Behöver en fotölj till tv-rummet, men har värsta beslutsångesten om vilken jag ska köpa.Vilken av dessa ska jag köpa och i vilken färg?www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40100875www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S09830616Den ska stå i detta rummetwww.familjeliv.se/krypin/mandi74/gallery/phpy...
    Blev de någon fåtölj i da??
    ♥E®IC♥E®IC♥E®IC♥
  • Mandi74
    summit skrev 2007-08-27 22:19:22 följande:
    Blev de någon fåtölj i da??
    Japp, det blev en fotälj och en massa andra småprylar.
  • IaPia76

Mandi74: Men då måste du ju avslöja vilken fotölj det vart =)

Svar på tråden ikea-tråden