Sugardaddy skrev 2007-11-13 11:40:49 följande:
Jojje: visst är det mysko att man läser in en massa grejer på ultraljudet?Hej alla förresten, varit extremt uppagen och flängt land och rike runt med jobbet. Har varit rätt jobbigt att inte få vara med frugan när företaget tar så mycket tid. Jag fick mig en riktig tankeställare när jag ett av de planerade ultraljuden var tvungen att arbeta på annan ort (långt mellan orterna i norrland. Följden blev alla fall att jag fick ultraljudsbilden MAILAD till mig av frugan. Kändes sådär kan jag tala om. Nu var det naturligtvis inte det stora ultraljudet utan bara ett av många, men ändå. Är det någon annan som känner igen sig? Inte att få bilder mailade men att jobba mycket och vilja vara mer med frugan och magen? Dela med er?
Klart man vill vara mer med frugan o magen... har fortfarande inte känt nån spark än trots att det "poffar" i magen på tjejen hela tiden.
Men jag tror framförallt att man kommer att vilja vara mer med frugan och barnet när det väl har kommit ut. Just nu jobbar ju min tjej fortfarande hon också så vi ses ju bara när vi båda är lediga. Men det känns ändå inte som att man missar nåt än så länge... (om man inte missar ultraljudet då förståss...

)