• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Line80
    Snorky skrev 2007-09-08 22:46:00 följande:
    superfin ju!! Kanske blir så att jag måste köpa en. Har nyss insett att stora sonen behöver lite nytt i större stolekar... har mest t-shirtar o sånt. o tunikan var också så fin!! Jag funderar på att köpa den lila bodyn med samma mönster åt min lillkille!
    jamen perfekt att bodyn finns.. då kan ju även du matcha dina barn med dom där snygga!
  • Myskillarna

Go natt. Måste sova så jag kan vara först på låset när Lindex öppnar imorgon ha ha ha.......

• Line80
    Snorky skrev 2007-09-08 22:43:08 följande:
    vad fin han blev!! De såg jättebra ut lånkisarna! Tajtsen är ju bara för fina!! De har jag suktat efter länge, men de känns för tjejiga för att sätta på min stora kille de... så de får vara.
    japp lånkisarna var bra.. men dom korvade sej en del.. men med uppvikt mudd blev det bra. och jag tror dom hade suttit lite väl slimmat med en strl mindre.
  • bouncer

Tack för svaret snorky! Då utgår jag från att strl 80 blir bäst till min lilla tjej.

• LillaG

Har stl 80 till I. Han är ca 76 cm & 10,5 kg. Sitter bra... så han får inte växa för snabbt.

/Bär mitt solsken Isac ♥ 0607
  • Snorky
    Line80 skrev 2007-09-08 23:02:16 följande:
    japp lånkisarna var bra.. men dom korvade sej en del.. men med uppvikt mudd blev det bra. och jag tror dom hade suttit lite väl slimmat med en strl mindre.
    ja, jag såg de mindre idag när jag var in här i Enköping hos mina föräldrar o de hade aldrig funkat såg det ut som...
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • LillaG
    2007 Mamma skrev 2007-09-08 23:23:12 följande:
    Är det någon som har bild på de bruna hängselbyxorna ni pratar om??
    Är det inte de på sidan 85?
    /Bär mitt solsken Isac ♥ 0607
  • maruttan

Bild på hängselbyxorna finns på sidan 85! Puffar för min fråga igen... Ingen som ska till Lindex imorgon som vill köpa de velourbyxorna till mig i stl 86??

pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)