• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • LillaÄrtan
    Nattugglan skrev 2007-09-09 16:01:02 följande:
    Tack! Ja jag är väldigt glad i det kortet eftersom det kan vara den första och sista gången han träffar henne... Så är det någon som har en likadan overall, den myspys bruna??
    Köpte en sådan till Kotten i magen, men bytte till en Molnoverall istället!
    ~ Sofie, mamma till världens finaste lilla ärta, Julie 051215 & Kotten i magen Bf 071023 ~
  • LoweLove

Hej! Joinar här..älskar lindex kläder-....vissa av dem iaf var o köpte hängselbyxorna i dag..o lite till Testade den röda mössan med stjärna på, på sonen..men tyckte den var konstig i formen..var inte alls fin på. Nån annan som köpt den..??

• Stella07

åh jag älskar min nya overall till min kommande bebis.....den som vi alla älskar !!!!! Den är brun och har något vitt på utsidan......ni vet vilken!!!!

Våran bebis kommer till oss 23 nov
  • snigelina

Hejhej på er! Har varit bortrest över helgen.. abstinens! Har wap-at in här lite och kikat och tvingade sambon att åka in på ett köpcentrum på vägen hem. Där fanns lila velourbyxor i 122 så 5-åringen fick ett par iaf. Hoppas de har mindre strl här i stan + även svarta, ska ner och kika vid öppning imorgon! Det blev även en rosa och en brun velourtröja från Mix 3 och en hängsletunika med hjärtan i vitt/beige/brunt/ljusrosa till 5-åringen.

• snigelina

Nu läste jag på annat forum att velourbyxorna kommer även i rött och grönt (ev blått) - jösses! Alla färger kan man ju inte ha

• maggan75

Klart du kan ha alla färger Är det de velour byxorna med resår nertill ? ( har rosa och bruna i galleriet under  shopping)

Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • snigelina
    maggan75 skrev 2007-09-09 18:16:57 följande:
    Klart du kan ha alla färger Är det de velour byxorna med resår nertill ? ( har rosa och bruna i galleriet under  shopping)
    Japp, de som är puffiga!

Lilltjejen har de mörkrosa som är lagom nu (mörkrosa, ljusrosa, brun att växa i snart) och mellantjejen har fått de lila. Tur att man har två att köpa till. :)
  • maggan75

Jag som bara har sett dem i rosa och brunt.... nu bara måste jag till Lindex i morgon   De byxorna är alltid slut i dotterns storlek    Men sist jag var så hittade jag

Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • Mamma Lamm
    lillronya skrev 2007-09-09 13:06:11 följande:
    Nån som vet om det finns nån molnoverall kvar i Halmstad?
    Det finns molnoveraller på Eurostop i Halmstad. Jag kollade inte storlekarna men där fanns ett gäng idag klockan 14.
  • mollan nu

velourbyxorna med mudd och stjärna finns väl bara upp till stlk 80?
    Dottern har avverkat 4 par i olika storlekar och är nu inne på 80 och jag är sååå sur att det inte är mudd på större storleken utan resor.

♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)