• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Princess Leia

Om det är någon som bor i Sthlm så kan jag ju tipsa om Stinsens köpcentrum i Sollentuna. Där finns overallen i alla storlekar kvar, dom håller på att renovera där så alla overaller hänger ute på lagret, jag ringde igår morse och la undan en i strl .68 till sonen och åkte direkt och köpte den när vi hade vilat klart på förmiddagen. men velorsnickarbyxorna fanns inte där??

Mina älskade barn: Sonja (050108) Harry (070808)
  • Mammanseko

Vi lyckades få tag på en Molnis i Arlanda Stad. Bor i Uppsala men de har tagit slut i alla 4 affärer här!
    Jag är helt överlycklig!

• Princess Leia
    IssaPissa skrev 2007-09-09 14:51:06 följande:
    Vi lyckades få tag på en Molnis i Arlanda Stad. Bor i Uppsala men de har tagit slut i alla 4 affärer här!Jag är helt överlycklig!
    Hej vet du om den fanns i strl. 74 i Arlanda stad? jag ångrar nu att jag köpte en i strl.68 då vi har en vinteroverall i den strl. helt ny inköpt på Lindex, brun med grönt foder. Hmm dom går i samma färger. Räcka ut tungan Tänkte inte på det när jag va där igår och köpte den. Du kanske kan skicka telnummret dit i min inbox så kan jag ringa dit och fråga själv. Det står på ditt kvitto. mvh pl
  • Princess Leia

Varför finns inte retro kläderna på Lindex hemsida?? någon som vet???

• Snorky
    Princess Leia skrev 2007-09-09 15:25:22 följande:
    Varför finns inte retro kläderna på Lindex hemsida?? någon som vet???
    de säljer inte allt där.. o först brukar det komma ut i butik o sen senare komma på hemsidan tycker jag.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Mammanseko

Princess Leia skrev 2007-09-09 15:20:41 följande:

Hej vet du om den fanns i strl. 74 i Arlanda stad? jag ångrar nu att jag köpte en i strl.68 då vi har en vinteroverall i den strl. helt ny inköpt på Lindex, brun med grönt foder. Hmm dom går i samma färger.  Tänkte inte på det när jag va där igår och köpte den. Du kanske kan skicka telnummret dit i min inbox så kan jag ringa dit och fråga själv. Det står på ditt kvitto. mvh pl
    Ingen aning om de hade i stl 74, vi ringde bara dit och hämtade sedan från kassan. Gick aldrig ner och kollade men skickar ett pm med numret dit!
  • Princess Leia
    Snorky skrev 2007-09-09 15:35:58 följande:
    de säljer inte allt där.. o först brukar det komma ut i butik o sen senare komma på hemsidan tycker jag.
    Hmm okey, konstigt!
  • Sammet

Signe fick tuffa jeans, lila- och grönrandig body, brun gitarrbody och bruna velourbyxor på vår shoppingtur här om dagen.

• AmBeZa
    Squeezetoy skrev 2007-09-09 12:30:34 följande:
    Nattugglan, jag måste också bara få säga att det där kortet var hur myyyysigt som helst!
    Tack! Ja jag är väldigt glad i det kortet eftersom det kan vara den första och sista gången han träffar henne... Ledsen

Så är det någon som har en likadan overall, den myspys bruna??
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Amina -03 ♥ Benjamin -05 ♥ Zackarias -07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Snorky
    Nattugglan skrev 2007-09-09 16:01:02 följande:
    Tack! Ja jag är väldigt glad i det kortet eftersom det kan vara den första och sista gången han träffar henne... Så är det någon som har en likadan overall, den myspys bruna??
    nä, men hade den funnits i större storlekar så hade jag säkert haft den!! Den är ju sååå fin! Men min kille kräver 80 nu. Han har dock den bruna luddiga från förra året med stjärnor i fodret... i  stl 80!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)