• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • krinzon

Har varit på jakt efter moln overallen och idag hittade jag den. Sitter jätte b ra, men jag ångrar mitt köp... Min skrutta går ju nu och om hon sätter sig ner i vinter kommer den ju bara suga upp all fukt. Och om hon sitter med den i sin åkpåse, kommer hon ju svettas ihjäl. Nej det får tyvärr bli så att jag lämnar tillbaka den Ledsen Och den som e sååå fin... Synd att det inte finns nån jacka istället i den utformningen....

• Tvillingmamma2007

Hej alla lindex fans! Blev sugen på en eller rättare sagt två molnoveraller efter att ha läst den här tråden Men ikväll när jag var in på ett lindex här i Uppsala så såg expediten ut som ett frågetecken! Hon hade ingen aning om vad jag snackade om...hm...att de inte har nån koll?? Får väl gå in i veckan igen...hoppas bara inte de tar slut på direkten.

Är det nån som vet hur den är i storleken? Vet ju att Lindex ofta är lite små i sina storlekar. Mina tvillingar är 5 mån men rätt så stora och har 74/80 på kläder tror ni 80 är lagom?

• Myskillarna

e molnoverallen stor eller liten i storleken?

• lollypop
    Myskillarna skrev 2007-09-08 21:26:10 följande:
    e molnoverallen stor eller liten i storleken?
    Tycker nog den är ganska normal i storleken. Oftast är ju ytterkläder lite stora i storleken (vilket är bra!). Men så upplever jag inte molnoverallen!
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • Myskillarna

Tack för svaret. Då gäller det att köpa en i storlek 80 för den lille växer ju så det knakar....

• Sassa82

Är inte nästan allt litet i storleken på lindex älskar deras kläder men köper alltid en storlek större till min dotter trotts att hon är väldigt liten.

• Alexa

Fast såå liten är ju molnoverallen inte... Min kille på 11 månader kommer ju kunna 80 minst hela hösten... Är det milda vinterdagar och man är ute och promenerar så funkar den ju oxå...

Till riktiga vintern har vi ju vinteroverall...

• Alexa
    Myskillarna skrev 2007-09-08 21:29:54 följande:
    Tack för svaret. Då gäller det att köpa en i storlek 80 för den lille växer ju så det knakar....
    Var inne på din sida och kikade... Du menar att din minsta skall ha 80??? Som är förr i mars i år???? Den kommer han bada i...
  • Alexa
    Alexa skrev 2007-09-08 21:39:41 följande:
    Var inne på din sida och kikade... Du menar att din minsta skall ha 80??? Som är förr i mars i år???? Den kommer han bada i...
    född i mars...
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)