• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • 2007 Mamma
    maruttan skrev 2007-09-08 23:40:19 följande:
    Bild på hängselbyxorna finns på sidan 85! Puffar för min fråga igen... Ingen som ska till Lindex imorgon som vill köpa de velourbyxorna till mig i stl 86??
    TACK! Oj va fina dom var! Vart kommer moln-tröjan (märke)???
  • maruttan
    2007 Mamma skrev 2007-09-08 23:42:29 följande:
    Bild på hängselbyxorna finns på sidan 85! Puffar för min fråga igen... Ingen som ska till Lindex imorgon som vill köpa de velourbyxorna till mig i stl 86??TACK! Oj va fina dom var! Vart kommer moln-tröjan (märke)???
    Misstänker att den är från Meandi!
    pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
  • miniGrynet
    Line80 skrev 2007-09-08 23:45:49 följande:
    får man efterlysa hjälp så där som Maruttan eller hur är det?
    Nej, jag tror inte det. Det brukar varnas...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • maruttan

Jag tog en rövare så här sent på lördagskvällen! Men är det någon som vill anmäla så varsågoda....

• miniGrynet
    maruttan skrev 2007-09-09 00:08:24 följande:
    Jag tog en rövare så här sent på lördagskvällen! Men är det någon som vill anmäla så varsågoda....
    Självklart inte, mest menat som en liten varning till dig för att du inte ska råka illa ut!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Skorpan081

Åh, nu vill jag ha en liten pyttebebis som jag kan köpa massa ugglegrejer till. Vilka fina grejer det finns.

• mollan nu
    Skorpan081 skrev 2007-09-09 00:15:21 följande:
    Åh, nu vill jag ha en liten pyttebebis som jag kan köpa massa ugglegrejer till. Vilka fina grejer det finns.
    hehe, exakt min tanke. Man får skaffa en liten till så man kan köpa massa fina kläder
    Jag kan gå och titta på massa söta pojkkläder och planera att den ska jag köpa sen när vi får en son. Precis som vi _ska_ få det.
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • maruttan
    miniGrynet skrev 2007-09-09 00:13:49 följande:
    Självklart inte, mest menat som en liten varning till dig för att du inte ska råka illa ut!
    Tack! Men jag orkar faktiskt inte ens oroa mig! Jag VILL ha tag på de där byxorna...men jag har inte ens fått något napp ännu så det kanske var förgäves...
  • Snorky
    maruttan skrev 2007-09-09 00:20:49 följande:
    Tack! Men jag orkar faktiskt inte ens oroa mig! Jag VILL ha tag på de där byxorna...men jag har inte ens fått något napp ännu så det kanske var förgäves...
    i Marieberg finns de om du har vägarna förbi. Jag är inte hemma o ska inte till Lindex imorrn för omväxlighetens skull! Har bara varit där varje dag sen i onsdags! Så tänkte att det var dags med en vilodag! Ska dock till Västerås på måndag om planerna inte ändras!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)