• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • AmBeZa

Ny här!

Gillar oxå Lindex! I alla fall i år finns väldigt mycket sött till bebisar (hittade inga byxor till äldre sonen dock...) Senast köpte jag en urgullig jättemjuk mörkbrun overall till Zackarias.

Här syns den litegrann...

♥ (¯`°?.¸ ♥ Amina -03 ♥ Benjamin -05 ♥ Zackarias -07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • AmBeZa

Tror förresten jag har hela sortimentet av bebiskläder med ugglor och elefanter på! Och jättesöta retrokläder med spindlar på!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Amina -03 ♥ Benjamin -05 ♥ Zackarias -07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Viran

ÅÅ vad jag älskar velorhängslebyxorna, såå himla snygga. Skall till ett nytt lindex i morgon och se om de har lite av de vanliga velourbyxorna, de är ju slut överallt, eller så finns de inte i rätt storlek!!morr

• maruttan
    Snorky skrev 2007-09-09 00:39:07 följande:
    maruttan skrev 2007-09-09 00:20:49 följande: Tack! Men jag orkar faktiskt inte ens oroa mig! Jag VILL ha tag på de där byxorna...men jag har inte ens fått något napp ännu så det kanske var förgäves...i Marieberg finns de om du har vägarna förbi. Jag är inte hemma o ska inte till Lindex imorrn för omväxlighetens skull! Har bara varit där varje dag sen i onsdags! Så tänkte att det var dags med en vilodag! Ska dock till Västerås på måndag om planerna inte ändras!
    Hmmm vet inte hur jag ska lura med mig mannen dit idag.... Måste nog vänta tills på fredag när jag är ledig!
    pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
  • Hoppashoppas

Alla ni som köpt moln overallen, vad har ni tänkt haft för mössa till? (lyckdes hitta en overall igår när jag var på tripp till Kalmar, så lycklig)

• 2007 Mamma
    Nattugglan skrev 2007-09-09 00:44:46 följande:
    Ny här!Gillar oxå Lindex! I alla fall i år finns väldigt mycket sött till bebisar (hittade inga byxor till äldre sonen dock...) Senast köpte jag en urgullig jättemjuk mörkbrun overall till Zackarias.Här syns den litegrann...
    Vilket häftigt kort!!
  • lollypop
    Hoppashoppas skrev 2007-09-09 10:33:34 följande:
    Alla ni som köpt moln overallen, vad har ni tänkt haft för mössa till? (lyckdes hitta en overall igår när jag var på tripp till Kalmar, så lycklig)

Denna ska jag ha!
    Sen ska jag ha en Kik kid-mössa också!
    Och sen ska jag ha... nån mer
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • futura

Moln overallen finns inte på hemsidan va? Och inte några andra moln kläder heller. Har de gått ur världen eller är de för nya tror ni?

• Snorky
    futura skrev 2007-09-09 10:49:45 följande:
    Moln overallen finns inte på hemsidan va? Och inte några andra moln kläder heller. Har de gått ur världen eller är de för nya tror ni?
    vissa kläder kommer inte upp på hemsidan öht. Men i regel tycker jag de är sega med att lägga upp kläderna där, de kommer alltid först i butik är min erfarenhet.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)