• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • saragbg

såg era inlägg å undrar ifall dom fått in nya velour byxor på lindex? dom har juh haft dom m en sjärna på ett tag menar ja, å i vilka storlekar?

• AmBeZa
    Snorky skrev 2007-09-09 16:11:53 följande:
    nä, men hade den funnits i större storlekar så hade jag säkert haft den!! Den är ju sååå fin! Men min kille kräver 80 nu. Han har dock den bruna luddiga från förra året med stjärnor i fodret... i  stl 80!
    Aha Ja den är jättemysig! I alla fall fram till man tvättar den...
    LillaÄrtan skrev 2007-09-09 16:21:34 följande:
    Köpte en sådan till Kotten i magen, men bytte till en Molnoverall istället!

Oki.. Ja den var himla fin den oxå!

Nu är Zackarias nybadad och fick precis på sig sin grön/bruna retrobody med massa spindlar på! Såå cool!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Amina -03 ♥ Benjamin -05 ♥ Zackarias -07 ♥¸.?°´¯) ♥
  • Mollie

Alla Lindex-lovers! Nu vill jag kolla med er, VAD finns det för kläder i Ekologiskt??? Har inte sett nått alls här i min stad, hittade idag på en vit/grön pyjamas i en annan ort... Men har det funnit/finns det mer kläder i eko???
    Finns eko-kläderna på postorder?

• Mollie

Och föresten, kikade på stjärnkläderna, är inte de väldigt små i storleken??

• snigelina

mollan nu skrev 2007-09-09 18:25:07 följande:

velourbyxorna med mudd och stjärna finns väl bara upp till stlk 80?Dottern har avverkat 4 par i olika storlekar och är nu inne på 80 och jag är sååå sur att det inte är mudd på större storleken utan resor.
    Vad spelar det för roll om det är mudd eller resår?
  • snigelina
    saragbg skrev 2007-09-09 18:26:00 följande:
    såg era inlägg å undrar ifall dom fått in nya velour byxor på lindex? dom har juh haft dom m en sjärna på ett tag menar ja, å i vilka storlekar?
    De har velourbyxor på "Mix 3" flick 86-122. Det finns i ljusrosa, mörkrosa, brunt, blått (?), lila, svart, grönt och rött. Kostar 99 kr.
  • IaPia76

Funkar velourbyxorna från flick även på en pojke? Tänkte om det är någon tjejig modell eller helt vanliga?

• snigelina
    IaPia76 skrev 2007-09-09 19:02:39 följande:
    Funkar velourbyxorna från flick även på en pojke? Tänkte om det är någon tjejig modell eller helt vanliga?
    De är unisex. Mudd upptill med knytband och resår nedtill så de blir lite puffiga, som Me&Is plyschbyxor.
  • IaPia76

snigelina: Wow vad bra då måste jag till Lindex igen. Älskar verkligen velourbyxor! Tack =)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)