• Line80

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

snigelina skrev 2007-10-04 14:39:09 följande:
    Du har rätt! Hon har börjat gilla jeans nu iaf, ett steg i rätt riktning! Fram tills nu har hon alltid velat ha mjuka byxor. Annars kanske 2,5-åringen kan få dem istället.. hmm..
    min dotter har fram tills nu bara velat ha klänning eller kjol så det är skönt att nu även byxor accepteras när det börjar bli kallare.. jag älskar hängselbyxor men sonen 2,5 år kan inte ha det längre då han precis är blöjfri och det blir oftast bråttom på toabesöken så det blir bökigt med sånt som inte går fort att få av.
    men dom där va ju riktigt snygga att nog min 5 åring kan tänkas vilja ha dom.
  • Line80
    snigelina skrev 2007-10-04 14:55:17 följande:
    Ja, Nora vill helst också ha kjol och klänning, förstås, men plyschbyxor har funkat. Nu händer det att hon själv väljer jeans och det är kul! Får nog visa henne bilden på byxorna!Stella är också blöjfri men har varit det ett tag, så det ska nog gå ändå. Det funkar iaf med plyschhängslebyxorna.Åh, suck. Varför köpte jag inga sånna byxor idag?
    ja Colin har oxå varit blöjfri ett bra tag men han har dessvärre inte lärt sej att gå i tid, utan håller sej gärna tills det nästan är försent. så var dottern med ett bra tag så det lossnar nog så småningom.
  • Line80
    la Demoiselle Snorque skrev 2007-10-04 15:04:55 följande:
    Nu finns bild med jeansen på, men jag fick henne ICKET att stå! Hon skulle bara sitta *envis som en åsna*
    gud så fin hon är
  • Line80

fanns ingen snigeltröja i butiken jag var in i idag efter jobbet... och ingen lila randig tröja på tag 3 bet 2.. men jag hittade en annan fin lila tröja och ett par lila äppel strumpbyxor.
    såg även att det kommit in jätte söta fleece jackor på baby flick en rosa med uggle print och en brun med bambi märket på ärmen.. den va lite luddigare i tyget och jätte mjuk, passar säkert även bra på en pojke

• Line80
    annie dark skrev 2007-10-05 22:17:09 följande:
    www.annadahldesign.sesyr skitsnygga velourisar som påminner om me&I.en tjej på tradera syr bodysuite, liknande deras med turkosa hjärtat, tar 129 kr, ska beställa ett par till lillan.
    men guuuud så fina kläder
  • Line80
    pelagonia skrev 2007-10-05 22:24:34 följande:
    Var köper man Lindexkopior ???
    menar du vart man köper orginalkläderna kanske?
  • Line80

Tunika 86-122 99:-
    Tröja 86-122 99:-
    Strumpbyxor från strl. 86/92 69,50:-
  • Line80
    philmKarin skrev 2007-10-07 21:19:11 följande:
    Vad blir det för outfit (har fotografering imorgon ju )?
    på min dotter blir det outfiten jag senast la in i bildgalleriet.. som jag även "råkade" klistra in här först.
    nån som har en bra ide på vilken tröja min son ska ha som matchar bra till det? tänker mej en grön, dock helst ej från Lindex då dom inte har några snygga i den färgen
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)