• Line80
    Morty skrev 2007-09-28 21:51:03 följande:
    Jag har lagt in en bild i galleriet på min dotter med en lila randig tröja från Lindex, kan det vara den du menar?
    japp den menar jag.. hur kan jag ha missat den
  • Line80
    maruttan skrev 2007-09-28 23:21:37 följande:
    Hmm ja det som var speciellt med den här tröjan/cardiganen var att den liksom var avskuren under bysten och lite,lite utställd! Har letat efter en sådan tröja/cardigan i evigheter och så var den slut.....
    jaa men just en SÅN har Gina tricot ju
  • Line80
    mollan nu skrev 2007-10-01 13:06:24 följande:
    gallerian och sergel har dom inte. Där fanns inte velourdressen heller Vi får besök av en fd jobbarkompis som just fått en son någon dag i veckan. Och jag har fått uppgiften att köpa en present. Skulle gärna hitta velourdressen och ge bort när man inte har en egen liten bebis att klä den i
    jag såg velour dressen i gallerian förra veckan.
  • Line80
    Maria1984 skrev 2007-10-01 18:42:10 följande:
    mollan nujag såg velour overallen i stan.. tror det var på kungsgatan.  molnbodyn finns inte i gallerian, kungsgatan, sergel iaf.. tror inte dom fått in dom än. fyndade lite rea i gallerian. ska lägga upp bilder i bildtråden sen
    åh fina fynd du gjorde. de där tajtsen måste jag ha.. fanns det många kvar i strörre storlekar tro?
  • Line80
    Elliebelli skrev 2007-10-01 19:50:12 följande:
    Var ligger stockholms bästa lindex?? Bor själv i solna och deras lindex är verkligen ur kass!
    jag tycker själv att galleian är bäst för där får dom in alla nyheter fort.. men jag kan bara svara enligt min egen erfarenhet.. håller dock med dej om att solna butiken är trist
  • Line80
    maggan75 skrev 2007-10-02 17:59:22 följande:
    såg dessa på hemsidan nu...  fina tyckte jag som är strumpgalenwww.lindex.se/SE/Products/Product.aspx...
    dom där har min dotter.. superfina.. köpte dom före sommaren så dom har funnits länge.. köpte även i samma veva en jätte fin top i samma mönster som de vita med bruna blommor.
  • Line80
    Lejån skrev 2007-10-03 19:30:45 följande:
    Snigeltröja i bildtråden nu! Fick bli utan fotomodell.
    åhh gud va fin, fanns den i fler färger?
  • Line80
    snigelina skrev 2007-10-03 19:46:52 följande:
    IIIIIIH! DÅ måste jag ner till Lindex och leta snigel-tröjor imorgon. Aaaargh. De behöver verkligen inte fler tröjor.. eller?
    eller hur, mina behöver inte heller fler egentligen men man kan ju inte låta bli
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)