• Line80

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

åhh shiiiiiiiiit.. jag måste ju ha en varsin snigel tröja till mina barn nu ju. den bruna va ju helt underbar.. vilken tur att jag har en son som passar bra i den färgen och dottern i den lila

• Line80

nej inga luddproblem har ajg haft med velourbyxorna.. (de på stora avd)
    men däremot har resåren i midjan korvat sej på ett par av dom, det gjorde den nästan direkt. ska man reklmaera sånt? det är omöjligt att vrida den rätt igen och det ser verkligen inte snyggt ut.

• Line80
    tinkerbell74 skrev 2007-10-04 10:00:38 följande:
    Ja det var de från stora avd. jag menade. Jag har de ljusrosa och de bruna också men de har varit helt luddfria. De svarta jag köpte ligger i tvättkorgen än så de vet jag inte.Hoppas att mina också slutar ludda efter första tvätten!
    ok jag har de bruna och rosa å de har som sagt varit luddfria
    ska man nu reklmera de rosa så lär man väl få ett nytt par å då kanske man ska ta de rosa med kattskallen ist? de har väl en bredare midjemudd å kanske inte riskerar att vridas? vet nån förresten om dom kostar lika mkt?
  • Line80
    Snorky skrev 2007-10-04 10:19:53 följande:
    men du får nog inte byta till kattskallen för de finns väl inte på t3b2?? såvida du inte har kvitto på att du inte köpt 3 plagg samtidigt. De var jättekinkiga på det när jag skulle byta, men sen när hon såg att båda byxorna var från t3b2 då gick det bra. Här har resåren också vridit sig i tvätten, men jag är noga att vrida tillbaka det efter varje tvätt, annars är det kört. Irriterande ändå. Jag funderar på att sy fast resåren på alla de byxorna vi har...
    jag tror inte ens jag har kvar det kvittot.. hur ska dom då kunna veta om jag köpt 3 plagg samtidigt eller ej? och om byxorna är slut i storlek och färg hoppas jag att jag får byta till de andra rosa velourisarna.
  • Line80
    snigelina skrev 2007-10-04 11:36:07 följande:
    Tillbaka från lite Lindex-shopping Det blev en lila och en brun snigel-tröja till småtjejerna, samt lite baströjor från t3b2. Fyra tröjor till stortjejen (lila m ugglor, rosa m stjärnor/hjärtan, helsvart och orange m ugglor i träd) + tre par strumpor (hon har helt tomt i sin strumplåda! ). Ja, lilltjejen fick också tre par strumpor Sen blev det en plyschoverall och tre  molnbodies från baby också!
    det va ingen dålig shopping
    jag längtar till imorgon då jag ska ta mej en shoppingrunda efter jobbet.. hoppas bara att allt finns på den Lindex jag ska till och att snigeltröjorna kommit in där.
  • Line80
    snigelina skrev 2007-10-04 11:50:03 följande:
    Nää, fast ganska billigt ändå Reklamerade ett par noppiga tights också och hon morrade lite eftersom jag inte hade kvittot, men det gick bra ändå. Fattas bara annat när man storhandlar så
    jaa det är ju det som är så bra att man kan få så mkt för pengarna där.. även om inte alltid kvaliten håller men jag är iaf jätte nöjd med kvaliten än så länge
  • Line80
    jaj86 skrev 2007-10-04 11:49:38 följande:
    hej alla!! jag är bara i vecka 13 men var inne på lindex igår och köpte lite. är ju sååå kul!! och lindex verkar faktiskt vara bäst på babykläder, iaf i min stad. finns bilder i mitt galleri om någon vill se.
    fina kläder.. grattis till kommande april bebis. min son är född 13 april precis på bf
  • Line80

men gud va snygga hängsel jeansen va.. åhh nu kommer det ju en massa nytt man vill ha hela tiden..

• Line80
    snigelina skrev 2007-10-04 14:14:56 följande:
    Fast de är inte nya. Här har de funnits minst 1,5 månad. Har tittat på dem jättemånga ggr Skulle vilja se en bild där de används..
    jasså då har jag missat dom för här har jag inte sett dom i nån av sthlms butikerna iaf
  • Line80
    snigelina skrev 2007-10-04 14:22:23 följande:
    Här hänger de ganska inklämda och vikta dessutom  så de är ganska lätta att missa. Jag är mycket tveksam till om min 5-åring vill ha dem, tyvärr..
    jag är oxå tveksam till om min 5 åring vill ha sånna... men man kan ju allid köpa hem å tesa annars e det ju bara lämna tbx
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)