Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Alexa skrev 2007-10-26 08:08:31 följande:
    Nu är jag säkert totalt galen.. Men jag måste köpa veloursuiten till baby i typ strl 62 IFALL vi skaffar en till... Jag bara älskar den.. Å om vi får en liten knodd till om typ 1 år så finns den ju lixom inte kvar..Annars kan man ju alltid ge bort den...
    Hehe! Jag har köpt en i 56 som vi har på dockan, men OM det blir en bebis till så kommer dockan få bli av med sin fina overall
  • snigelina

Vår butik hade fått påfyllning av bruna molnbodies igår, så det kanske dyker upp hos er som vill ha också?

• snigelina

Molnbodies finns nu i webshoppen också!

• snigelina
    VivviM skrev 2007-10-26 13:01:53 följande:
    Hej alla Lindex fans! Ni som har koll, en liten fråga! Jag köpte bruna velour byxor till min lilla tjej (3för1) i strlk 98. Sen såg jag att det finns de som hittat svarta och mörklila. Vet ni om det är gamla eller om det kommer komma in mer. Hittade inte på mitt Lindex men det kanske finns nån annanstans....Har nära till Västerås t ex om nån har sett där?
    Det kommer påfyllning lite då och då, men de brukar gå åt fort! Igår fanns tex bruna i alla strl i min butik och idag fanns några enstaka kvar i småstrl. Det finns bruna, svarta, lila, hallonröda, ljusgrå, ljusrosa och  mörkrosa.
  • snigelina

Har det kommit in finklänningar (till jul/nyår) i era butiker? Tänker på avd 86-122. Här har det kommit in en ljusrosa ärmlös med vinröda rosor och en gråaktig i velour, men de är inte riktigt vad jag är ute efter... *otålig*

• snigelina
    Line80 skrev 2007-10-26 19:19:01 följande:
    Nu finns GULD klänningen i bildtråden!
    Tack! Inte riktigt vad jag var ute heller, men får väl kolla in den när den kommit till butiken.
  • snigelina
    solida skrev 2007-10-26 20:01:50 följande:
    Va fan, molnbodysarna är redan slut på hemsidan!! Går det inte att handla på faktura på lindex?
    Verkar väl finnas i alla strl?
  • snigelina
    terezita skrev 2007-10-27 00:08:47 följande:
    tjejjer... har ni sett de nya jätte söta silvertjolarna dom har på flickavdelningen?? eller klänningen med stora röda rosor!!! åååå vad jag önskar jag hade flicka vid sånna tillfällen!!visst var det väll nån som sökte dessa byxor?www.lindex.se/SE/Products/ProductImages/S0000...kan säga att dom finns i min butik men dom är bara gjorda från strl 44- 62 !!
    Ja, en silverkjol ska min 5-åring få i julklapp. Inte som julklädsel alltså och jag vet inte riktigt vad hon ska ha till men hon kan nog matcha det mesta till den. De brukar inte heller få kläder i julklapp men det här är en sån sak som jag vet att hon skulle bli överlycklig för!

klänningen med rosor är jättefin, men jag gillar inte riktigt tygetkvalitén, annars hade jag köpt den.
  • snigelina
    annikandy skrev 2007-10-29 09:49:40 följande:
    tänkte bara kolla med er om det är någon som vet när rabattkupongerna man fick till mejlen slutar? hittar inge datum på dom
    igår.
  • snigelina

Ingen rea hade börjat hos oss heller..

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)