Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Äsch, nu struntar jag i rean! Fortfarande var inget mer nedsänkt och jag tycker faktiskt mer borde sänkas! Tex är de beige stadstunikorna nedsänkta, men inte de cerise. Ugglekjolarna är nedsänkta, men inte tröjorna eller jeanskjolen m uggla. Cirkeltröjor etc är inte heller nedsänkta..

Gick in och vände. Nu ska jag försöka hålla mig därifrån!

• snigelina
    Line80 skrev 2007-10-31 16:50:32 följande:
    det enda jag köpte på rean idag va ett par små "katvig kopia" byxor strl.56 (till dockan)sen blev det den jätte fina silver kjolen (ej rea) som jag hade kollat in förut.Puma skor till mej på stadium för 199:- åså en helikopterlampa till sonen så nu är alla nöjda å glada
    Hehe, jag stod också och höll i de små rosa "appleprintbyxorna" i strl 56, men hängde tillbaka för jag var så tjurig. Kikar säkert in imorgon också.. Silverkjolen ska jag också köpa, men vet inte till vem än.. Svårt när man har tre att välja på
  • snigelina

Åh, jag har sett en så fin prinsessklänning i en blogg. Mer som en utklädningsklänning med trekvartsärmar och färgerna är cerise och guld. Nån som sett den i sin butik? Måste köpa som julklapp till mina småtjejer

• snigelina
    Snorky skrev 2007-10-31 21:53:53 följande:
    Lindex i ett nötskal... olika regler överallt!! Det står faktiskt att man frå 10% om man har clubkort i sms:et!!! Vad har de fått det till att man ska visa upp det?!?
    Ja, jag fick inte heller rabatt och kassörskan visste inte ens att man kunde få det öht. Fick visa sms'et men det var ju rena turen att jag hade det kvar för det stod ju inget om att man skulle visa det.
  • snigelina
    Nifelheim skrev 2007-10-31 22:07:51 följande:
    Ja jag har sett den här.
    Du såg inget pris va? Åh, hoppas den kommer in här snart, de brukar vara snabba, men just nu har de väl fullt upp med att (inte) märka ner reavaror..
  • snigelina
    Nifelheim skrev 2007-11-01 08:16:17 följande:
    Snigelina: Jag tittade men la det inte riktigt på minnet. Har ju bara en son och kunde inte komma på vem jag skulle kunna köpa den till annars så det kändes nog inte så viktigt.
    Haha, då förstår jag att du inte tittade Tack för att du svarade iaf! Jag lär väl få veta snart ändå
  • snigelina
    Morty skrev 2007-11-01 09:19:11 följande:
    Line80 har en jättefin guldklänning men den har inte trekvarts ärmar.
    Nä, det är inte alls samma typ av klänning.
  • snigelina
    Nifelheim skrev 2007-11-01 09:37:38 följande:
    Om jag tänker på samma klänning som Snigelina så är det mer en utklädningsklänning kanske. Iaf trodde jag att det var en sån, men den hängde iofs bland de vanliga kläderna.
    Ja, precis. En utklädningsklänning, som jag också skrev i mitt första inlägg
  • snigelina

Var en tur till Lindex idag och det är verkligen dålig rea! Trist! Gjorde ändå av med en tusenlapp på två julklänningar och två prinsessutklädningsklänningar Förvånad 

• snigelina

Hoho... Runt v 46 kommer en rosa overall med vita moln. I början av nästa år kommer en brun overall med vita moln igen!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)