Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Humhum.. vi ska in till centrum sen också, kanske ska kika då. Vill ha velourhängslebyxorna i 110 också :)

• snigelina
    annikandy skrev 2007-10-29 21:11:32 följande:
    hade en liten fundering. jag har besällt via lindex hemsida. men hur funkar det när paketet har kommit till butiken? ringer dom mej eller hur funkar det? står på beställning att paketet levererades den 29/10 08:17, kanske finns på lindex då. jag som va där i dag men glömde fråga.
    Man får mail + sms om det :)
  • snigelina

Har varit två vändor på Lindex idag med halvlyckat resultat. Var där vid öppning i förmiddags och då var litegrann nedsänkt och de var stressade över att ha så mycket kvar.. Var där sen igen vid 15-tiden och det jag var ute efter (på flick 86-122) var fortfarande inte nedsänkt! Skittrist! Åker nog dit imorgon em igen och hoppas på att velourhängslebyxorna och de rutiga byxorna är nedsänkta då.

• snigelina
    josse82 skrev 2007-10-30 18:57:55 följande:
    De kanske inte hunnit med att hänga ihop rean, kampanjen ska vara klar onsdag morgon
    Åh, imorgon alltså?
  • snigelina
    josse82 skrev 2007-10-30 19:03:07 följande:
    Ja, de brukar vara så att om de startar en ny kampanj inom Lindex så ska den vara klar i butiken senast kl 10 onsdag morgon
    Ah, tack! Då får jag åka imorgon efter dagislämning Har spanat in lite saker jag vill ha och de var inte sänkta vid 15 idag så jag hoppas ingen annan hunniit sno det framför mig.

Det blev tre plagg från rean iaf idag, hoppas på att hitta mer imorgon!
  • snigelina
    Lejån skrev 2007-10-30 19:41:53 följande:
    Nej det var inte mkt till rea inte... Om det inte sänks mer till imorgon då. Men tösen fick iaf ugglekjolen och blev jätteglad.
    Japp, en grön ugglekjol (59,50) blev det här och den bruna hängslemjukistunikan (39,50) och en grön tröja med en massa figurer på, inte jättefin men billig och dottern blev helkär i den (19,50).
  • snigelina
    Snorky skrev 2007-10-30 20:32:35 följande:
    Hoppas de inte har nån bra rea här! Jag borde inte shoppa en endaste klädtrasa mer innan barnbidrag... men jag vet ju att jag inte kommer lyckas!! Shoppade lite mer me&I idag... så nu borde det vara nog för ett tag. Men ska på stan imorrn, så det kommer bli livsfarligt... jag måste ju se om de har nåt åtminstone!
    Men duu.. Det kommer ju nya kläder från me&i + tag 3 betala för 2-erbjudande from torsdag..
  • snigelina
    Snorky skrev 2007-10-30 22:48:59 följande:
    jag vet.... men jag får ändra min beställning då... det var bara att ringa sa hon!
    Ahaaa, jag tänkte om du inte visste med tanke på denna meningen...
    Snorky skrev 2007-10-30 20:32:35 följande:
    Shoppade lite mer me&I idag... så nu borde det vara nog för ett tag.
    Me&I är härligt och farligt!
  • snigelina

charmiss - wow, var snigeltröjorna på rea hos er? Åh, om två timmar kliver jag in i butiken

• snigelina
    charmmiss skrev 2007-10-31 08:11:02 följande:
    Snigelina- den bruna fanns inte i butiken, men den hade jag köpt sen innan så det var ändå inte intressant, fanns enstaka lila snigeltröjor kvar tog den sista 86an.Även de gröna äppeltröjorna var sänkta, tänkte köpa en, men ville hellre ha äppeldressen på baby, ska se idag om den är sänkt, de hade inte hunnit märka om allt ännu.Vet att några undra angående velourhängslebyxorna, de var inte sänkta hos oss iaf, köpte en i present och rabatten kominte upp i kassa heller. Fast som alla vet så varierar det ju från butik till butik.
    Det var nog jag som var ute efter velourhängslebyxor också. Tycker de borde sänkta dem, de har ju funnits hur länge som helst.. Jag hoppas på att hitta mer än igår. Vill ha velourhängslebyxorna, som sagt, de rutiga fodrade byxorna, jeanskjol med uggla osv
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)