Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

annie dark skrev 2007-11-22 08:09:54 följande:
    Om byxorna går upp i grenen hela tiden skulle jag helt klart reklamera dem.Ngn här som inte haft problem med gitarrtröjan? Har sett flera som den har blivit ful i trycket efter bara ngn gång. Köpte en till lilltjejen att växa i men funderar i så fall på att tvätta den några ggr och se hur den blir. Kan ju inte reklamera den i vår när den passar henne.
    Japp, jag reklamerade vår nu i veckan. Den höll sig jättefin i tre tvättar och vid fjärde så sprack trycket på nästan alla gitarrer och flera av dem tappade färgflagor.
  • snigelina

Imorgon ska jag till Lindex och utnyttja min kupong. Woho!

• snigelina
    Line80 skrev 2007-11-22 19:34:15 följande:
    men är det bara jag som inte har några problem med gittarrtröjan? har säkert tvättat den 3-4 ggr å den är fortf lika fin så än finns det hopp för er andra som inte använt den än men nu ligger den i tvätten igen så vi får väl se håller den denna tvätt med så undrar jag verkligen hur ni andra tvättat den hehe
    Jamen vår var fin i 3-4 tvättar och sen sa det POFF och den var urful.
  • snigelina
    FrogLeg skrev 2007-11-22 19:41:48 följande:
    Jag har inte några problem med våra heller iofs har jag tvättat lilltjejens kanske 2 ggr och storasysters 3-4 ggr... Vad jag förstått på tidigare inlägg har dom blivit fula efter första tvätten eller?
    Nej, som jag nyss skrev så blev vår ful först efter några tvättar. Den var jättefin först, sen sprack trycket och det ramlade liksom bort färg och fastnade på andra ställen av tröjan.
  • snigelina
    Line80 skrev 2007-11-22 19:47:37 följande:
    ni som reklamerat mkt på Lindex.. (mer än en gång) har ni alltid kvitto me er då? jag har reklamerat en gång å då ville hon gärna ha kvitton.. jag hade med mej ett men va inte säker på att det va rätt.. står ju bara typ "flick 1-6" så hur sjutton kan man veta vilket plagg det är på kvittot??nu fick jag iaf lämna tillbaka å få tillgodokort men hon sa att det är bra att jag sparar alla kvitton å tar med mej om jag ska reklmera flera ggr. jag sa då att jag alltid spar alla kvitton men ska jag behöva ta me mej alla dom då jag inte vet vilket kvitto som gäller för det plagg jag ska reklmera lixom? så är nyfiken på hur hårda dom är me kvitton för er andra?
    Förrförra gången jag reklamerade hade jag inget kvitto och då "morrade" hon lite, men ok:ade det. Hon frågade dock om jag använt nån rabatt.. De har ju rabatter rätt ofta så risken är ju ganska stor att man handlat med rabatt.

Nu senast hade jag med mig kvittot. Var osäker hemma vilket kvitto det var, men hade med mig två möjliga och gick sen och jämförde med numret på en tröja i butiken *s*
  • snigelina
    charmmiss skrev 2007-11-22 21:37:00 följande:
    Rabattkod l47001ger 50 kr i rabatt på Lindex nätbutik.du behöver inte handla över en viss summa.
    Tack! Fast det blev 62,50 kr i rabatt.. helkonstigt.
  • snigelina
    charmmiss skrev 2007-11-22 22:03:59 följande:
    haha, jag vet, trodde det blev fel för mig först. Testade den sen igen efter att jag handlat klart och då blev det 50kr, helskumt
    Konstigt! Vad är det för kod egentligen? Man kan bara använda den en gång va? Köpte ett par silverskor till dottern. Tack för tipset iaf!
  • snigelina
    seSSa skrev 2007-11-22 22:12:39 följande:
    måste man handla för en viss summa?
    400 kr. Men koderna kan ha gått ut typ häromdagen, är lite osäker på dem.. Jag själv har använt dem för nån vecka sen eller två.
  • snigelina
    miniGrynet skrev 2007-11-23 15:11:08 följande:
    Åh... chansar och är lite bekväm, någon som vet vilken sida alt har koderna till Lindex och H&M som skrevs här i tråden någon dag...?
    De finns på sid 702 och 703
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)