Line80 skrev 2007-11-22 19:47:37 följande:
ni som reklamerat mkt på Lindex.. (mer än en gång) har ni alltid kvitto me er då? jag har reklamerat en gång å då ville hon gärna ha kvitton.. jag hade med mej ett men va inte säker på att det va rätt.. står ju bara typ "flick 1-6" så hur sjutton kan man veta vilket plagg det är på kvittot??nu fick jag iaf lämna tillbaka å få tillgodokort men hon sa att det är bra att jag sparar alla kvitton å tar med mej om jag ska reklmera flera ggr. jag sa då att jag alltid spar alla kvitton men ska jag behöva ta me mej alla dom då jag inte vet vilket kvitto som gäller för det plagg jag ska reklmera lixom? så är nyfiken på hur hårda dom är me kvitton för er andra?
Förrförra gången jag reklamerade hade jag inget kvitto och då "morrade" hon lite, men ok:ade det. Hon frågade dock om jag använt nån rabatt.. De har ju rabatter rätt ofta så risken är ju ganska stor att man handlat med rabatt.
Nu senast hade jag med mig kvittot. Var osäker hemma vilket kvitto det var, men hade med mig två möjliga och gick sen och jämförde med numret på en tröja i butiken *s*