• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • lollypop
    Annika79 skrev 2007-09-06 12:01:20 följande:
    Jag med!! Jag har också lagt undan en strl 80, och väntar på att lillan ska vakna! Ska till Väla...
    Jag trodde du hade lurat mig Annika79...

Stormade in på Lindex klockan 10.00 idag och inte en molnoverall så långt ögat nådde Förvånad
    Så dom fick gå ut på lagret och packa upp till mig
  • Nirnaeth
    hursomhelst skrev 2007-09-06 12:03:19 följande:
    men hörde av min goa kompis att det va ett annat material i de större lånkisarna
    Hmm..hoppas det då. Han har iaf 92 så det är ju lite stort iaf å andra sidan kostar dom ju inte så mycket heller så det är väl inte hela världen.
    *~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • lollypop
    solida skrev 2007-09-06 12:04:11 följande:
    74 sitter bra nu, men han kanske skulle behöva en 80 ändå. TYckte den var lite trång i benen, eller fotöppningen... Men bevisligen går den att både krypa och stå i, se mitt galleri:www.familjeliv.se/krypin/solida/galleri.php
    Hur stor är din kille???
  • kornelia

Åh jag älskar Lindex. Jag fyller 30 år på söndag men orkar inte med nått kalas...Istället ska jag fira med att ta med dotra på stan idag o köpa henne en av alla Lindex superfina tunikor...SÅ kul tycker jag det är med barnklädesshopping

• Alexa

Jag fick ingen molnoverall... Den hade KANSKE kommit ute på lagret... Men det var ju ingen som orkade gå dit åt mig...

• solida

lollypop> Han är 8 mån, 72,5 cm och 9 kg. Så han är ju ganska stor... ÅH vad svårt! Ska jag försöka få tag på en i 80 och byta? Men det verkar ju vara strykande åtgång, då måste jag ta mig till nån annan lindex än den här hemma IDAG. Vad tyckte du var skillnaden mellan 74 och 80?

• Pasadena

Tjohoo nu har jag ringt till vår lindexbutik och lagt undan en i stl 62, perfekt
    Det fanns bara 2 kvar, jiiha!

• lollypop
    Alexa skrev 2007-09-06 12:07:46 följande:
    Jag fick ingen molnoverall... Den hade KANSKE kommit ute på lagret... Men det var ju ingen som orkade gå dit åt mig...
    Vaaa!!!!!????? FY VA DÅLIGT!!! Skrikandes

Tråkigt för dig! Men det kommer väl fler chanser
  • MiaAhl

Hej,

En till som hittat hit! Super ju som Me*i, fast billigare - och lite sämre kvalité antagligen

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)