• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • kidA

ok tack alla då behåller jag 68an

tråkigt med långkallingarna btw. jag hade ju tänkt köpa dem. är kvaliteten dålig i stl 92 eller 98 oxå? eller räknas de som större stl?

kolla in: kboys.se / agge.se
  • kidA

vid vilken utetemp kan man börja använda den förresten? den är ju rätt varm. men jag är ju så sugen

• lollypop
    kidA skrev 2007-09-06 12:31:05 följande:
    vid vilken utetemp kan man börja använda den förresten? den är ju rätt varm. men jag är ju så sugen
    Oj, svårt att säga! Beror ju lite på vart du bor (?)...
    Jag bor i skåne och här är det ofta rått och blåsigt. Så då passar det ju bra!
    Här har redan varit jättekallt vissa dagar. Men som idag (och igår) har det varit varmare och solen gassat, så då är det ju mindre lämpligt!

Men jag tror inte att det dröjer allt för länge innan vi får nyttja våra älskade overaller
  • Nirnaeth

Min lär inte användas förräns i Februari, eller början på Mars (bf 27:e feb), men då lär det ju vara lagom temp för overall iaf, med lite kläder under dock.

*~*~ Att styla en Volvo, är som att sminka en gris~*~*
  • lollypop

Och din lille är ju bara bebis så du kan nog nyttja den tidigare än vad jag kan.
    Dom små har ju lite svårare för att hålla värmen och kan kanske behöva nåt varmare!

• kidA

bor i linköping.

på mornarna när vi går o lämnar storebror på dagis o det är 8 grader o så borde man ju kunna ha den? eller hur?

• lollypop
    lollypop skrev 2007-09-06 12:40:58 följande:
    Och din lille är ju bara bebis så du kan nog nyttja den tidigare än vad jag kan.Dom små har ju lite svårare för att hålla värmen och kan kanske behöva nåt varmare!
    Japp!
    kidA skrev 2007-09-06 12:40:59 följande:
    bor i linköping.på mornarna när vi går o lämnar storebror på dagis o det är 8 grader o så borde man ju kunna ha den? eller hur?
  • Anna Conda

Den här tråden hamnar direkt i favoriter,Lindex har ju avgjort de finaste/roligaste barnkläderna just nu! Extra bra för en annan som inte har råd att hålla på och köpa Molo och Meand varje gång det ska vara nytt

• charmmiss

en till som köpt molnoverallen, köpte 2 st. en i 74 och en i 80.
    De hade heller inte packat upp dem ännu, jag ringde innan butiken öppnats och la undan
    När jag var i kassan och betalade var det en annan mamma som bad henne hämta en när hon såg den.

Enligt personalen är det sista overallen som de ska få in inga fler modeller kommer. Hon sa att de bara fått en påse med molnoveraller.

Nu till en fråga, jag har köpt bamse bävernylonoverall från Lindex, men undrar om min dotter är för liten för att använda en sån klumpig overall, hon är 10mån och ganska liten, nästan 70cm och 7,3kg.
    För Molnoverallen är väl bara en sen höst overall, eller hade ni tänkt ha den till vintern.

• lollypop
    Anna Conda skrev 2007-09-06 12:47:19 följande:
    Den här tråden hamnar direkt i favoriter,Lindex har ju avgjort de finaste/roligaste barnkläderna just nu! Extra bra för en annan som inte har råd att hålla på och köpa Molo och Meand varje gång det ska vara nytt
    Jag gillar dom danska barnkläderna starkt!!! Och fullkomligt älskar Me&I!!!
    Men handlar lika gärna på Lindex, KappAhl, H&M och PO.P m.m

ÄKTA SHOPOHOLIC, eller vad!!!???
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)