• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • hursomhelst

köpte den grå luddoverallen igår, vill egentligen ha molo, är helt besatt av molos overaller, men vet inte varför jag köpte lindex, men va tycker ni andra om den?

Mamma till TVILLINGARNA Sixten 070430 och Alfred 070501
  • jojoa75
    Line80 skrev 2007-09-06 10:48:03 följande:
    hörde från nån annan att dom bara har en overall i varje storlek, men kan det stämma?
    nej det stämmer inte. Tjejen jag pratade med sa att de hade haft flera, men redan varit ute på lagret o hämtat några...
    Vet dock inte hur många i varje strl.
    Traderanörd o stolt mamma till Lucas o Emma
  • kikkan79
    jojoa75 skrev 2007-09-06 10:44:09 följande:
    Har ringt o bett dom lägga undan en strl 80, vill ju kolla för säkerhets skull, kan mycket väl bli att jag köper en iaf o anv ett par månader... Hon fick gå ut på lagret o hämta den, de hade inte ens kommit ut i butiken än o det fanns bara EN kvar i strl 80!!!!!!!!!!!!!! :-ODetta handlar om den på Väla, alltså Lollypops affär..har hon lagt beslag på alla de andra  i strl 80???????
    Var in o kollade din press. Du bor ju där jag har bott i 20år :) innan jag packade o flyttade till huddinge.
    Åhhhh nu längtar man hem faktiskt.
  • FrökenFreja

Nu blir jag nyfiken.. gillar Lindex och handlar mycket där.. har tänkt att köpa en fleeceoverall i strl 56 och undrar vad det är för "molnoverall" ni pratar om? Hur ser den ut? *nyfiken i en strut* :)

• Sammet

Rockergirl: Se bild i början av tråden.

• FrökenFreja

Sammet: tack! Ska nog svänga förbi Lindex på vägen hem och kolla om de finns kvar.. har ju tre Lindex här i stan så någonstans borde den ju finnas!

• solida

Hej hej! Tillbaka och en molnoverall rikare! Tyvärr fanns den bara i stl 68 och 74. Jag hade velat ha 80, men när jag tittade på den så var den väldigt stor i storleken, så jag tror min skrutt kommer att kunna ha 74an hela hösten faktiskt. Annars får jag väl sälja den, verkar ju vara hett eftertraktad...

Milo är 72,5 cm lång, väger 9 kg och är 8 mån. Så din son kommer definitivt kunna ha 80!!

Jag är också lite orolig att det skulle vara en bebisoverall, men den är varm och gosig och jag tänkte att man kan dra över ett bar överdrags/galon-byxor när han ska leka i den.

• jojoa75
    kikkan79 skrev 2007-09-06 10:51:26 följande:
    Var in o kollade din press. Du bor ju där jag har bott i 20år :) innan jag packade o flyttade till huddinge.Åhhhh nu längtar man hem faktiskt.
    mm, här är mysigt...
    Traderanörd o stolt mamma till Lucas o Emma
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)