• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Mollymajs

Nåt sånt mail fick inte jag Finns det nån erbjudande kod eller vad står det?

Ellien skrev 2007-09-06 17:57:10 följande:
    Lägger genast till som favorit...Fick precis ett mail att man fick 10% rabatt om man testar Lindex shop online. Inte så mycket pengar iofs, men om man nu ändå har tänkt köpa nåt - och det har man ju garanterat tänkt
  • snigelina
    Line80 skrev 2007-09-06 18:48:44 följande:
    kommit hem med en molnoverall, rutiga byxor, stjärnkläder och så såg jag att dom fått in lila velour byxor.. dom som annars bara fanns i brunt, rosa och cerice! skit fina men jag hann inte norpa några för dom såg jag när jag stod i kassan å betalade så imorrn bär det iväg till Lindex igen å då ska jag även ha den där söta keps mössan och den fina koftan!
    Nämen? Lila? Det fanns det inte i vår butik. Var där alldeles nyss! Köpte iaf grå plyschbyxor från allkids-serien till 2-åringen och 5-åringen, brun plyschoverall till 2-åringen och rosa plyschbyxor med bred, vikt mudd upptill och mudd nedtill till 5-åringen, de var iaf nyinkomna.
  • charmmiss
    maruttan skrev 2007-09-06 17:01:38 följande:
    Toppen!! Har du köpt den oxå nu eller var det länge sen? Tänkte om den finns i butik nu?
    nej, köpte de i våras för halva rea priset så de finns inte kvar.

Ang skor, min lilla plutta har strl 17 o är snart 11mån, lycka till o hitta vinterskor i den storleken.
  • Morty

Åååååh, lila plyschisar! Hoppas de har på något av de Lindex jag ska till i helgen. Fast man kanske inte ska vänta ända tills på lördag. alla här har väl shoppat slut på dem tills dess....

• NovasMam
    moln.JPG

ohhhh vilken toppentråd =)
    här e min gladfis i molnen...
    jag tog st.80 (fisen e 7,5 månader, 74 cm lång å 9,4 kg..)..
    tyckte den såg såååå stor ut när jag såg den i affären men väl på så va den ju inte det! sitter jättebra å känns inte alls så stor!
    funderar dock på om den e så bra å ha framåt våren när han springer själv?! den e nog en mer "sitta i vagnen"-overall.. men jag ha en p.op som han kan ha när han ska leka sen =)
    nova 040804 å noel 070126
  • Ellien
    Mollymajs skrev 2007-09-06 18:57:35 följande:
    Nåt sånt mail fick inte jag Finns det nån erbjudande kod eller vad står det?
    Så här står det: Just nu får du 10% rabatt på ditt första köp hos Lindex shop online E0906
  • philmKarin
    Mollymajs skrev 2007-09-06 18:56:42 följande:
    Idag när ja var i oskarshamn hade alla vinterskor kommit och det verkade redan urplockat i storlekarna sen vet ja inte om de får in nytt när de säljer eller hur det är.
    De här två var de jag hade spanat in men bägge var tydligen höstskor . Annars fanns det ju bara rådis och de ser ut som kavat  - inte min kopp té!

Sorry att jag OT:ar in stora bilder men jag kan inte ta copy shortcut?!?
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • Ellien

Var för snabb
    Ange internetkod: E0906

• tejp
    NovasMam skrev 2007-09-06 19:15:37 följande:
    ohhhh vilken toppentråd =)här e min gladfis i molnen...jag tog st.80 (fisen e 7,5 månader, 74 cm lång å 9,4 kg..).. tyckte den såg såååå stor ut när jag såg den i affären men väl på så va den ju inte det! sitter jättebra å känns inte alls så stor!funderar dock på om den e så bra å ha framåt våren när han springer själv?! den e nog en mer "sitta i vagnen"-overall.. men jag ha en p.op som han kan ha när han ska leka sen =)
    Va gullig han är!
    Karro, mamma till busarna Lucas & Rufus och lilla sötisen Moses
  • 2timearound

Jag blir så irriterad. Igår åkte jag och köpte en PoP overall, blå och dyrare, och nu ser jag den här fina från Lindex! Gaaaah......varför har jag inte sett den i butik? Och varför finns den inte i online-shopen?

"FUM är det nya BIM" se --------->www.familjeliv.se/Forum-1-5/m22043160.html
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)