• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Ellien

Lägger genast till som favorit...

Fick precis ett mail att man fick 10% rabatt om man testar Lindex shop online. Inte så mycket pengar iofs, men om man nu ändå har tänkt köpa nåt - och det har man ju garanterat tänkt

• rullgardina75

hm:s overaller fick dåligt betyg i viföräldrar test. =(

• rullgardina75

o jag som nyss beställt en overall därifrån *otur*

• philmKarin
    Ellien skrev 2007-09-06 17:57:10 följande:
    Lägger genast till som favorit...Fick precis ett mail att man fick 10% rabatt om man testar Lindex shop online. Inte så mycket pengar iofs, men om man nu ändå har tänkt köpa nåt - och det har man ju garanterat tänkt
    Ska man ha nån kod  eller?
    rullgardina75 skrev 2007-09-06 18:18:07 följande:
    hm:s overaller fick dåligt betyg i viföräldrar test. =(
    Hm... dem fick ju typ bst i test förra året ?!? stl 86 och uppåt - inte den jag klippte in tidigare.
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • Mollymajs

H&M overallen har ja oxå beställt till fisan Har även köpt den som fick sämst i test från KappAhl men o andra sidan tror ja inte hon sitter så långa stunder i blött o fukt även att hon ska börja dagis i höst.

philmKarin skrev 2007-09-06 17:37:45 följande:
    Det brukar ju vara kallast i januari/Februari och då går hon nog nästan garanterat . Men att hitta vinterskor i stl 19 är svårare... nån som har nåt tips (helst inte kavat, viking eller ecco)?
    I stl 19 vet jag int eme jag själv ska köpa ett par i 22 från Dinsko jätte fina liknar kavat men kostar bara 280. Tänk på att om din tjej har 19 nu ta en stl större till vintern. Min Ella har 21 i vanliga skor så då tar vi 22 i vinterskor. De har många fina skor på Din sko tycker ja.
  • Line80

kommit hem med en molnoverall, rutiga byxor, stjärnkläder och så såg jag att dom fått in lila velour byxor.. dom som annars bara fanns i brunt, rosa och cerice! skit fina men jag hann inte norpa några för dom såg jag när jag stod i kassan å betalade så imorrn bär det iväg till Lindex igen å då ska jag även ha den där söta keps mössan och den fina koftan!

• philmKarin
    Mollymajs skrev 2007-09-06 18:42:34 följande:
    I stl 19 vet jag int eme jag själv ska köpa ett par i 22 från Dinsko jätte fina liknar kavat men kostar bara 280. Tänk på att om din tjej har 19 nu ta en stl större till vintern. Min Ella har 21 i vanliga skor så då tar vi 22 i vinterskor. De har många fina skor på Din sko tycker ja.
    Ja, jag hade ju tittat ut ett par på din sko (bruna stövlar) men de finns som sagt bara i 21 och uppåt och hon är dessutom inte ens stl 19 än (lill-fisen). Sen sa expediten att det inte var vinterskor heller utan höstskor ?!? När kommer vinterskorna då?
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • Mollymajs

Idag när ja var i oskarshamn hade alla vinterskor kommit och det verkade redan urplockat i storlekarna sen vet ja inte om de får in nytt när de säljer eller hur det är.

philmKarin skrev 2007-09-06 18:50:28 följande:
    Ja, jag hade ju tittat ut ett par på din sko (bruna stövlar) men de finns som sagt bara i 21 och uppåt och hon är dessutom inte ens stl 19 än (lill-fisen). Sen sa expediten att det inte var vinterskor heller utan höstskor ?!? När kommer vinterskorna då?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)