• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • lillronya

Tja, jag får nog ändå lämna tillbaka hängslejeansen. Som någon sa, byxor för det priset ska ju hålla mer än en dag iaf.
    Någon som vet några andra hängslejeans istället? H&M kanske.....

• zasata

tack ni som försökte hjälpa mig hitta den bruna plych dressen, fick tag åp en igår i stl 74 i Angered. om det är nån som letar efter nått som är slut kan jag rekomendera att kolla där!!

• lilllinda
    lillronya skrev 2007-11-22 08:44:33 följande:
    Tja, jag får nog ändå lämna tillbaka hängslejeansen. Som någon sa, byxor för det priset ska ju hålla mer än en dag iaf.Någon som vet några andra hängslejeans istället? H&M kanske.....
    Po.p har som är jättebra!
  • Morty
    mammamaj skrev 2007-11-21 23:51:50 följande:
    oh jag kikade in i bildtråden  många fina overaller tror ni de blir lika poppis på tradera som de bruna?Jessapessa hade handlat en jättefin body, typ meandi monster, synd att de inte gör de i större storlek o i tröja de är lindex dåliga på, mycket fint till de små o tjejjerna men killarna finns inte alls så mycket fint till
    Jag köpte 2-pack t-shirt (149 med monster på. Fanns på pojk 86 - 116 eller t o m 122 (tittade inte så noga). Det var iofs lite mörka murriga färger med grönt men jag tyckte om monsterna.
  • lilllinda

Idag ska jag till Lindex o shoppa, hoppas bla få tag på snigelbodyn.

• miniGrynet
    annie dark skrev 2007-11-22 08:09:54 följande:
    Om byxorna går upp i grenen hela tiden skulle jag helt klart reklamera dem.Ngn här som inte haft problem med gitarrtröjan? Har sett flera som den har blivit ful i trycket efter bara ngn gång. Köpte en till lilltjejen att växa i men funderar i så fall på att tvätta den några ggr och se hur den blir. Kan ju inte reklamera den i vår när den passar henne.
    Jag har gjort samma sak, har den liggandes i byrån så länge då den är alldeles för stor nu. Så nu när man läser om alla dåliga tryck och reklamationer blir man ju lite störd på det, som du säger, det går ju inte att reklamera den i vår...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • miniGrynet
    lilllinda skrev 2007-11-22 09:39:27 följande:
    Kanske ska kika där då! Fick ju pengar tillbaka där nu när man fick bonusen.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Waomi

Vad tråkigt!
    Min lillknodd har ett par och dom är flitigt använda, har aldrig hänt att nå´n knapp gått upp..Men jag har ett par i större strl oxå och nu blir man ju orolig för att d ska krångla..

Rackarns!

miniGrynet skrev 2007-11-21 21:43:06 följande:
    JA, vi med! Blev jättebesviken, hon hann ha dom på sig ca 20 min idag innan vi gick hemifrån, och dom knäppte upp sig 2 ggr i alla fall. Och då är dom byxorna ändå stora på henne, så det är inte för att dom är tighta! Vi bytte byxor för dom kunde hon inte ha, tänkte höra med er här i tråden nu på kvällen och så såg jag ditt inlägg. Kanske ska reklameras!
  • lillronya
    lilllinda skrev 2007-11-22 09:39:27 följande:
    Lite andra priser där kanske? Någon som har en bild på de?
  • 2007 Mamma

lillronya: Vilken modig dotter du har! Det va inte lite hon klippte sig! Fint!

Melker2007: Jättefin! Sådan köpte jag oxå begagnad, tror för 30 eller 35kr.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)