• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • philmKarin
    Buttelina skrev 2007-11-22 10:40:28 följande:
    ok tack, men man får säkert brottas med dom i kassan
    Nä det måste man ju helt självklart få göra!
    Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • miniGrynet

Om man måste "bråka" med personalen i butiken så borde man ju kunna hänvisa till Kundtjänst egentligen, och säga att dom sagt det, ni får kolla upp det helt enkelt.

Och sen som nån skrev att det beror på vem som står i kassan, så kan det ju verkligen inte få vara, de står dessutom i samma butik! Lustigt! (eller inte!)

♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • philmKarin
    Malin med Tim skrev 2007-11-22 11:21:04 följande:
    Mycket nytt på hemsidan, bla molnoverallen och snigelbodysar....
    Och en NY stjärntröja i grönt + strumpor på pojkar 86-122 Men ingen djungelpyjamas
  • lillronya

Hahahaha.. Det är min 13åring i korta frisyren. Min 10åring, som har det långa håret på bilden, har just då klippt av 30! cm av sitt hår. Gissa hur långt det var innan. Hon tycker att hon blev jättefin. Tycker jag med såklart!

• Buttelina
    miniGrynet skrev 2007-11-22 10:43:41 följande:
    Säkert, men ta med det som du har i din inbox!
    tack
  • philmKarin
    lillronya skrev 2007-11-22 11:27:10 följande:
    Hahahaha.. Det är min 13åring i korta frisyren. Min 10åring, som har det långa håret på bilden, har just då klippt av 30! cm av sitt hår. Gissa hur långt det var innan. Hon tycker att hon blev jättefin. Tycker jag med såklart!
    Jag gissar att det var 30cm längre innan - vad vinner man om man gissar rätt?
  • Snorky
    annie dark skrev 2007-11-22 08:09:54 följande:
    Om byxorna går upp i grenen hela tiden skulle jag helt klart reklamera dem.Ngn här som inte haft problem med gitarrtröjan? Har sett flera som den har blivit ful i trycket efter bara ngn gång. Köpte en till lilltjejen att växa i men funderar i så fall på att tvätta den några ggr och se hur den blir. Kan ju inte reklamera den i vår när den passar henne.
    tyvärr... de jag känner som haft den har den blivit ful i trycket för alla efter några tvättar! Min kompis har haft 2 st tom. Vi har haft en, men jag tyckte inte det var nån idé att ta en ny för den lär ju bli likadan.
    Vi har haft gitarrtröjan med många små... grå botten, rosa gitarrer.
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Ziria

Var har ni fått kupongen handla för 400 och betala för 300? Jag har inte fått en sån Gråter Kom den på mail eller?

ღ Alicia mitt ♥ ღ
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)