• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • maruttan
    Alexa skrev 2007-09-05 22:17:47 följande:
    Förresten... Jag köpte dom coolaste camobrallorna jag nånsin sett till min lille pojk på Lindex... Å jag som egentligen inte ens gillar det... Men han är sååå cool..
    Har dem jag med och de är sååååå coola!!

Men nu måste jag återgå till plyschbyxorna ni pratade om i Me&I-tråden.....är det någon som har sett dem på "sitt" Lindex nu? För jag har letat överallt och hittar dem inte... Köpte ett par i stl 86 som var för små och dem sålde jag på tradera. Tänkte nu köpa ett par i stl 92 men de är ju som bortblåsta!!?
    pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
  • solida

Jag gillar verkligen Lindex design och att de har så fina kläder som ändå inte kostar multum.
    MEN; är det ingen annan sokm tycker att vissa av kläderna har så dålig kvalité? De tappar färgen efter första tvätten, och även formen. Medan en del av deras plagg håller form och färg tvätt efter tvätt.
    De där stjärnkläderna som fanns i våras, de var så fina! Men tappade färgen i första tvätten, innan man ens hunnit använda dem!

• mammelie

Jag tycker att knapparna alltid sitter så dålig på lindex kläder. Super irriterande att dom bara lossnar hela tiden.. (eller är jag för brutal... )

• maruttan
    solida skrev 2007-09-05 22:26:54 följande:
    Jag gillar verkligen Lindex design och att de har så fina kläder som ändå inte kostar multum.MEN; är det ingen annan sokm tycker att vissa av kläderna har så dålig kvalité? De tappar färgen efter första tvätten, och även formen. Medan en del av deras plagg håller form och färg tvätt efter tvätt. De där stjärnkläderna som fanns i våras, de var så fina! Men tappade färgen i första tvätten, innan man ens hunnit använda dem!
    Men var det inte något "fel" på dem? Vet att det var många som reklamerade de kläderna och fick pengarna tillbaka.... Mina stjärnkläder har dock behållit färgen så det verkar ha varit lite olika.
    pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
  • lollypop
    solida skrev 2007-09-05 22:26:54 följande:
    Jag gillar verkligen Lindex design och att de har så fina kläder som ändå inte kostar multum.MEN; är det ingen annan sokm tycker att vissa av kläderna har så dålig kvalité? De tappar färgen efter första tvätten, och även formen. Medan en del av deras plagg håller form och färg tvätt efter tvätt. De där stjärnkläderna som fanns i våras, de var så fina! Men tappade färgen i första tvätten, innan man ens hunnit använda dem!
    Jo men så är det väl mer eller mindre överallt, även med dyrare kläder!
    RENA LOTTERIET det där tycker jag!!!
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • Jenniesmamma
    siciliana skrev 2007-09-05 22:19:30 följande:
    Finns upp till 80 och kostar 199:-
    Alexa skrev 2007-09-05 22:20:05 följande:
    Upp till strl 80 och kostar 199:-
    Vilken tur,då kan sonen ha den,gå till kupolen och köpa den,får hoppas att den finns bara
    Älskad och saknad av så många! RIP älskade lillebror!
  • solida

maruttan> Jaså, jaha, det kanske man skulle ha gjort ja... hrm...
    Jag är som alla andra här inne helt förtjust i overallen, jag som just bestämt att sonen inte ska ha nån fleeceoverall iår... han är ju redan 8 månader och kommer ju inte direkt sitta i vagnen hela tiden. Men man kanske kan köpa den och sen ha regnbyxor över i höst när han vill leka... Jag ska nog också ta mig till lindex imorn helt enkelt!

• Selmas
    maruttan skrev 2007-09-05 22:26:43 följande:
    Har dem jag med och de är sååååå coola!! Men nu måste jag återgå till plyschbyxorna ni pratade om i Me&I-tråden.....är det någon som har sett dem på "sitt" Lindex nu? För jag har letat överallt och hittar dem inte... Köpte ett par i stl 86 som var för små och dem sålde jag på tradera. Tänkte nu köpa ett par i stl 92 men de är ju som bortblåsta!!?
    Vad fick du för de där nyfiken fråga?
  • Saraia

har oxå börjat gilla lindex skarpt, men till skillnad fr tex pop så kan kvaliteten svikta ibland tycker jag... Men det e ju betydligt billigare! har oxå köpt de bruna hängslevelourisarna t lilltjejen. funderar på o köpa ett par till i typ 2 stl större som hon kan ha nästa höst!

• solida

Undrar om man ska sälja hans plyschbyxor på tradera förresten...? De som han växt ur alltså.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)