• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Selmas

Jag har ju den röda stjärnbodyn till dottern, men den blev oxå görblek direkt, men jag reklamerade den aldrig då. Har inte använt den faktiskt efter tvätten men är det för sent att reklamera den nu tro? Har ju inget kvitto kvar!

• lollypop

Jag gillar Lindex jeans skarp har jag upptäckt! Köpt ca. 6-7 par till mina killar. Vanliga och stuprör. Jättesnygga och billigare än tex. H&M och KappAhl (149:-/179:-/199 .

• maruttan
    Selmas skrev 2007-09-05 22:33:42 följande:
    maruttan skrev 2007-09-05 22:26:43 följande: Har dem jag med och de är sååååå coola!! Men nu måste jag återgå till plyschbyxorna ni pratade om i Me&I-tråden.....är det någon som har sett dem på "sitt" Lindex nu? För jag har letat överallt och hittar dem inte... Köpte ett par i stl 86 som var för små och dem sålde jag på tradera. Tänkte nu köpa ett par i stl 92 men de är ju som bortblåsta!!?Vad fick du för de där nyfiken fråga?
    Hmmmm kommer inte ihåg faktiskt....men helt ok tror jag!
    Saraia skrev 2007-09-05 22:34:47 följande:
    har oxå börjat gilla lindex skarpt, men till skillnad fr tex pop så kan kvaliteten svikta ibland tycker jag... Men det e ju betydligt billigare! har oxå köpt de bruna hängslevelourisarna t lilltjejen. funderar på o köpa ett par till i typ 2 stl större som hon kan ha nästa höst!
    Hittar man de byxorna på tjej eller killsidan? Och i vilka storlekar finns de?
    pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
  • Selmas

Jag har de röda stuprörsjeansen till min grabb på 3 år & han ser ut ungefär som Idol-sebastian i sina!!! Min lilla läckerbit! de fyndade jag på rean för 99 kr!!!

• Ellenkaramellen07

kan ni handla online på lindex i sverige? de kan vi inte i finalnd... bu huuuuu

• Mollymajs

Jag har en blommig body med röda blommer från Lindex som oxå blev jätte blek efter 1.a tvätten men tänkte faktiskt inte att det kunde gå o reklamera Sen krymte ärmarna .Men det är det ända som blivit dåligt som jag köpt där. När Ella va nyfödd hada jag nog alla randiga omlottbodys i olika färger o då va det inga tryck på de heller som ja tror dte är nu

• Mollymajs

Ja vi kan shoppa loss när vi vill på dygnet Ja har ofta hadlatt där om ja vill ha nåt o inte orkar leta om det vart slut i butiken ja kollat i.

Mollymajs skrev 2007-09-05 22:39:33 följande:
    Jag har en blommig body med röda blommer från Lindex som oxå blev jätte blek efter 1.a tvätten men tänkte faktiskt inte att det kunde gå o reklamera Sen krymte ärmarna .Men det är det ända som blivit dåligt som jag köpt där. När Ella va nyfödd hada jag nog alla randiga omlottbodys i olika färger o då va det inga tryck på de heller som ja tror dte är nu
  • lollypop
    Selmas skrev 2007-09-05 22:39:20 följande:
    Jag har de röda stuprörsjeansen till min grabb på 3 år & han ser ut ungefär som Idol-sebastian i sina!!! Min lilla läckerbit! de fyndade jag på rean för 99 kr!!!
    Jag köpte grabbens på KappAhl faktiskt! Tyckte den röda färgen (nyansen) var snyggare än Lindex Cool Räcka ut tungan
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)