• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Mollymajs

Jag ska faktiskt till Lindex i o-hamn imorgon kasnke ska kläma litepå overallen o köpa den o om ell ainte kan ha den kan ja sälja den dyrt till den som blivit utan Va kostar de och vilken stl finns de i?

• Alexa
    MissJO skrev 2007-09-05 22:20:45 följande:
    hoppar in här jag med
    Det gör du så rätt i...
  • thereze

jag hänger på jag med!!! visste inte ens att lindex hade en hemsiga *skäms* .-)

• Mollymajs

Jaf gillade inte Lindex innan men ja va aäldrig där innan Ella födes. kändes som en tant butik Men nu händer att tom ja kan hitta nåt fast mest blir det till Ella.

lollypop skrev 2007-09-05 22:19:19 följande:
    Har ALDRIG gillat Lindex tidigare När mina stora pågar var mindre handlade jag ALDRIG där!Fula, dåliga och dyyyra var dom på den tiden Men nu, sedan nåt år, ligger dom lätt  högt upp i topp på min favvolista
  • karma5

...kanske ska köpa en molnoverall till sonen 2 år...får förlänga benen med lååång mudd och hårdnackat stå på mig när förskolepersoneln undrar om det inte är bättre med en vattentät overall Säga att vi hoppar Mikk-line detta år, funktion är sååå överskattat

• MissJO
    Alexa skrev 2007-09-05 22:21:28 följande:
    Det gör du så rätt i...
    jahaa- här hänger du med ser jag

♥ *Théa* ♥
  • MammaLiinda

Tänker också hoppa in här älskar lindex men INTE molnoverallen men ni byter säkert ämne imorron då alla köpt den

• Alexa

Det var samma här... Gillade inte heller Lindex särskilt mycket innan.. Men nu det senaste året så har dom ju haft hur mycket fint som helst...

• Alexa

Nu är det sovatajm.. För imorgon bär det av till Lindex för att spana om overallen kommit in..

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)