• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • lollypop
    fructizz skrev 2007-09-05 23:19:55 följande:
    Hittar inte heller någon molnoverall på hemsidan?
    Den finns inte där!
  • Snorky
    fructizz skrev 2007-09-05 23:19:55 följande:
    Hittar inte heller någon molnoverall på hemsidan?
    nä, den finns inte där
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Snorky
    lollypop skrev 2007-09-05 23:20:03 följande:
    Men sen var det ju också 10% rabatt på dom för klubbmedlemmar
    jo, men det handlar ju bara om några futtiga kronor! Är folk så lättlurade att man köper det bara för lite rabatt?? Jag menar alla rabattkuponger de dräller över en då?? de brukar det ju vara mkt generösare rabatter på!
    Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Grodan Soda
    Selmas skrev 2007-09-05 23:05:12 följande:
    Den stjärnbodysen vi har köpte jag i somras & den är inte fin alls!
    Gå tillbaka med den! Du har rätt att få pengarna tillbaka.
  • maadicken
    Snorky skrev 2007-09-05 23:17:01 följande:
    de lägger inte upp allt i webshopen... det är bara en viss del som säljs där. Men det kanske kommer senare?Jag tycker allt tar slut på Lindex på nolltid. Ser jag nåt jag måste ha köper jag det direkt... det var redan urplockat i Örebro idag o vad jag har fattat det som så kom kläderna igår typ... Tex fanns inga lånkisar i stl 80 kvar... och molnoverallen fanns bara 3 st kvar öht!! Jag ska ut till Marieberg imorrn o kolla läget där... vill byta lånkisar i stl 74 till 80 helst...
    okej, det är så det är.
    ska i alla fall skynda mig till stan imorron så jag får stjärnbody och byxa.

såg overallen på mitt lindex, men bara 2 st. kollade inte så noga då det inte är min stil, men man kanske skulle köpa en och sälja på tradera när dom tar slut i butik...
    ~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • Mollie

Gaaah, här vill jag va med!

var på Lindex i dag men rä så besviken på vårt... De har aldrig nått kul alls, såg inte en enda stjärnklädesplagg ju! Inte heller Molnoverallen (ska dock inte ha någon men hade nog lätt kollat på den om den funnits! )

• lollypop
    Mollie skrev 2007-09-05 23:35:15 följande:
    Gaaah, här vill jag va med! var på Lindex i dag men rä så besviken på vårt... De har aldrig nått kul alls, såg inte en enda stjärnklädesplagg ju! Inte heller Molnoverallen (ska dock inte ha någon men hade nog lätt kollat på den om den funnits! )
    Ja men det är många affärer som fått den först idag el. inte fått den alls ännu så... TÅLAMOD
  • snigelina

Usch, vad jag ångrar mig!

Jag stod och klämde på de grå supermjuka och mysiga velourbyxorna i allkids-sortimentet, hade tag i ett par både till 2-åringen och ett par till 5-åringen. Men jag hängde tillbaka.. Visade sen 5-åringen byxorna i webshopen och frågade om hon skulle använda dem om hon fick dem och ja, det skulle hon. Hon är lite petig, det var därför jag hängde tillbaka dem från början...

Ska dit imorgon för att byta en klänning jag köpte idag, men då lär byxorna vara slut

Plyschoverallen är säkert också slut i den storleken vi behöver, nu när jag väl bestämt mig för att köpa...

gnäll, gnäll..

• lollypop

Nä, tjejer nu ska jag nog snart gå och knyta mig...
    så jag orkar upp och iväg imorgon och armbåga mig fram genom Lindex för att få fatt i MIN molnoverall

Tråden verkade bli en hit! ROLIGT!!!

Natti natti!

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)