• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Selmas

Det gröna inuti & sömmarna är ju bara så sött till så det blir nog sött med rosa detaljer till oxå!

• pusselbitar

Hmm, nu läste jag att flera är missnöjda med sina stjärnbodys ... hoppas vi slipper en som tappar färgen.

• Snorky

Hoppar in här även jag! Har blivit lindex-besatt det senaste året!

Köpte molnoverallen, stjärnlånkisar, stjärnbody, stjärntröja etc idag!

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • Selmas

Den stjärnbodysen vi har köpte jag i somras & den är inte fin alls!

• maadicken

kikar in här   jag börjar oxå bli lite frälst i Lindex.

var på stan idag och såg dom jättefina bodysarna och byxorna med stjärnor, men fattig som jag är så tänkte jag att "dom finns väl kvar ett tag till". men efter att ha läst här så börjar jag fundera...
    var inne på hemsidan nyss, och där kunde jag inte hitta varken body eller byan. inte är dom väl slut redan??   dom måste väl ha missat att lägga in dom eller nåt, eller ser jag dåligt??

jag åker till stan i panik imorron!!

~~ LUKAS, mitt alldeles egna lilla mirakel~~ * 070222*
  • kikkan79

Handlade aldrig på lindex åt sonen. Han var för rund. Skulle det passa i midjan blev som minst en decimeter för långa i benen eller ärmen.
    Men dottern e lite smalare så nu funkar lindex.

Köper dock oftast byxor där o tröjor från meandi.

Men kan tipsa om att Kappahl har två t-shirts med en massa robotar på som sonen avgudar.

Molnoverallen e ju inte min stil men tror nog att det går att göra pengar på den. Köpa billigt o sälja dyrt. För den som orkar :)

• Snorky

Jag har också de tidigare stjärnbodysarna o fy vad fula de blev efter en tvätt bara!! Så fula att jag inte ville använda de mer! Man borde ju reklamerat, men känns lite sent nu... Köpte randiga bodyn med stjärnan idag ist för den med stjärnor över hela sig... vågade inte. Men ni som köpt den med stjärnor över hela får gärna rapporterat när ni tvättat!

• Snorky
    maadicken skrev 2007-09-05 23:05:28 följande:
    kikar in här  jag börjar oxå bli lite frälst i Lindex.var på stan idag och såg dom jättefina bodysarna och byxorna med stjärnor, men fattig som jag är så tänkte jag att "dom finns väl kvar ett tag till". men efter att ha läst här så börjar jag fundera...var inne på hemsidan nyss, och där kunde jag inte hitta varken body eller byan. inte är dom väl slut redan??  dom måste väl ha missat att lägga in dom eller nåt, eller ser jag dåligt??jag åker till stan i panik imorron!!
    de lägger inte upp allt i webshopen... det är bara en viss del som säljs där. Men det kanske kommer senare?
    Jag tycker allt tar slut på Lindex på nolltid. Ser jag nåt jag måste ha köper jag det direkt... det var redan urplockat i Örebro idag o vad jag har fattat det som så kom kläderna igår typ... Tex fanns inga lånkisar i stl 80 kvar... och molnoverallen fanns bara 3 st kvar öht!! Jag ska ut till Marieberg imorrn o kolla läget där... vill byta lånkisar i stl 74 till 80 helst...
  • fructizz

Hittar inte heller någon molnoverall på hemsidan?

• lollypop
    Snorky skrev 2007-09-05 23:17:01 följande:
    de lägger inte upp allt i webshopen... det är bara en viss del som säljs där. Men det kanske kommer senare?Jag tycker allt tar slut på Lindex på nolltid. Ser jag nåt jag måste ha köper jag det direkt... det var redan urplockat i Örebro idag o vad jag har fattat det som så kom kläderna igår typ... Tex fanns inga lånkisar i stl 80 kvar... och molnoverallen fanns bara 3 st kvar öht!! Jag ska ut till Marieberg imorrn o kolla läget där... vill byta lånkisar i stl 74 till 80 helst...
    Men sen var det ju också 10% rabatt på dom för klubbmedlemmar
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)