• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • solida

Jag sitter och längtar tills klockan blir tio så lindex öppnar! Ska stå och hänga på läset... Har ju verkligen inte råd den här månaden men det får väl bli havregrynsgröt för hela slanten sen.
    Ni som har köpt molnoverallen: Är den mjuk och följsam? Kan man krypa, ställa sig upp och kanske så småningon ta nåt steg i den? Eller känns den mer som en åkpåse?

• Alexa
    maruttan skrev 2007-09-06 06:02:46 följande:
    Nej de här har ingen stjärna och finns ( fanns?) från stl 86 och uppåt! Någon som har sett dem i butik nu?
    Jag såg att det fanns några när jag var där i tisdags... Men du bor väl säkert inte i Gbg ändå eller??
  • Sassa82

ska också iväg och kika på lånkalsongerna med stjärnor på

• Alexa
    solida skrev 2007-09-06 08:05:36 följande:
    maruttan> vad kostar de? jag ska kolla på mitt lindex idag...
    Dom kostar 99:-
  • Tili

overallen är jätte mjuk och mysig!!!

• Sanda

Köpte oxå fleesejackan rosa med ugglor på till min lillflicka, kanonnöjd. Men köpte oxå mockasinerna med ugglor på. do var dyra 149kr!! Men ack så söta, tyvärr så är min dotters fot för hög så dom sitter inte så bra. Men kan säkert sälja dom på tradera.

• philmKarin

hihi.. lägger in ett par bilder på min skrutta också...för vi kan väl inte få nog av den där overallen?
    025.JPG   Provar sin nya overall

Hon är 1 år så hon är egentligen för stor för bebisoveraller men det bryr vi oss inte om eller hur

Ang. stjärnbodysarna som tappar i färg... är det de vita som fanns med både röda och blå stjärnor? Har nämligen både body och T-shirt i garderoben som aldrig tvättats

Tycker att Lindex ändrat sig bara på det året som jag haft barn... När jag var gravid så var det inte så upphetsande kläder direkt men sen kom de första kopierna och de märkte väl att det sålde så sen dess har det ju sprutat ut kopior - inte mig emot

Mamma till Tyra - 2006.08.22
  • snigelina
    Sanda skrev 2007-09-06 08:23:58 följande:
    Köpte oxå fleesejackan rosa med ugglor på till min lillflicka, kanonnöjd. Men köpte oxå mockasinerna med ugglor på. do var dyra 149kr!! Men ack så söta, tyvärr så är min dotters fot för hög så dom sitter inte så bra. Men kan säkert sälja dom på tradera.
    Vi köpte mockasiner med ugglor och de kostade 59,50 har jag för mig? Finns fleecejackan med ugglor bara på baby?
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)