• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Snorky

den bruna snigelbodyns orangea kantband passar PERFEKT till me&´s orangea plyschisar!! Jättefint ihop var det när lillkillen hade det på sig i helgen!! Dessvärre är det ju en annan nyans på kantbanden på den bruna snigeltröjan! Så då får man nöjja sig med de bruna plyschisarna.

Mamma till buspojkarna Neo 050314 och Mio 061221
  • miniGrynet
    Solida
    Vilken fin liten kille!
    Byxorna var jättefina!

Ang H&M så har jag gått och klurat på ett set som finns där, är en vit blus och så är det en brun kjol med hängslen till.
    Kjolarna vi köpt till Elise för jul och nyår är så långa, funderar på om dom får bli till något annat tillfälle lite längre fram i vår och köpa det här setet istället och ha på jul.

Nån som vet vilket jag menar?
    Finns inte på nätet vet jag. Tyvärr!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Lindadjo

Jag la in en bild på en ny pyjamas jag inte sett tidare i bildtråden, köpte den igår. Har någon mer sett den eller är det en rykande färsk nyhet?

Den barnvagnstokiga 2-barns mamman
  • tessan8micke
    Lindadjo skrev 2007-11-28 14:55:21 följande:
    Jag la in en bild på en ny pyjamas jag inte sett tidare i bildtråden, köpte den igår. Har någon mer sett den eller är det en rykande färsk nyhet?
    Åh, vilken fin pyjamas! Vad finns den i för storlekar?
  • Alexa
    Den har nog funnits typ 2 veckor eller så..
  • Pochahontas

Är det EXAKT samma färg på snigelbodyn och snigeltröjan? Den med gröna kantband, alltså...

Då var man fru Byrlén...
  • miniGrynet
    Har sett pyjamasen tidigare i bild-tråden, men den är fin så den är värd att visas igen!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Elise ♥¸.?°´¯) ♥
  • Triss i Damer

Mini grynet: Jo jag vet vilken du menar. Har sett på flera hm i stockholm. Har själv köpt till dottern. Supet sött. Däremot så är hänglerna lite dumma eftersom det inte går att spänna åt dom. Men i övrigt så är det ett favoritplagg här

• solida

Triss i Damer skrev 2007-11-28 15:35:37 följande:

Mini grynet: Jo jag vet vilken du menar. Har sett på flera hm i stockholm. Har själv köpt till dottern. Supet sött. Däremot så är hänglerna lite dumma eftersom det inte går att spänna åt dom. Men i övrigt så är det ett favoritplagg här
    Ja, det var samma på de jeansen med hängseln jag köpte till milo idag... Konstigt att man inte gör hängslena med spännmöjlighet. Får väl sätta en säkerhetsnål i dem tills de är lagom stora.
  • softsofie

kom på en sak.roligt å se vad folk har som favorit barn plagg från lindex.om ni får välja 3 plagg från lindex som är "era" favoriter vilka blir det då?
    ni som har 2 barn eller fler får skriva tre plagg på varje barn
    är ni med på det?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)