• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Tess N
    Sötastistan skrev 2007-09-07 19:09:15 följande:
    hej dagens lindex shooping blev för min del:1 molnoverall till bebis i magen1 Bamseregnställ till min 1 åringa sonEtt par bamse gummistövlar till sonenSå glad! tänk va lite shooping kan göra-)Föressten Kakan83 nej molnoverallen går inte att köpa påå nätet inte ännu i alla fall...
    Vilken storlek köpte du i bamseregnstället till din son? Är på jakt efter stl 86, men de verkar vara slut överallt eller?
  • lollypop

Ett litet meddelande från TS:

Jag svarar jättegärna på frågor från er som skriver i min gästbok.
    Men då får ni gärna ändra era inställningar så att man är välkommen in i era krypin!
    Annars blir det lite svårt

• NovasMam
    josse82 skrev 2007-09-07 18:34:48 följande:
    Du får byta till vilken vara som helst så länge du byter till ett nytt barnplagg och så länge  det är ord. pris sen spelar det ingen roll om varan kostar mer eller mindre...
    tack tack.. sketabra!

hrmmm den gråa overallen med L:et på finns inte heller på nätet.. hrmmm...
    men det är lindex va?!
    får kika i helgen eller måndag...
  • Stella07

lollypop:

jag skrev just till dig ang overallen men läste ju inte ordentligt, ringde just till en butik isthlm som har öppet till 21.00 och jag har fått tag i en i stl 56 och 62 vet inte vilken jagska ha......DEN ÄR SÅ FIIIIIIIN

Våran bebis kommer till oss 23 nov
  • charmmiss
    sanbe skrev 2007-09-07 19:44:30 följande:
    Har inte varit med i denna tråden förut men då ni är Lindex-fan som jag så ville jag höra vad ni tycker om Bamsesoveraller i Bävernylon e den något att satsa på ele? Kan ju tillägga att jag har en liten tjej på 1,½ år.
    Jag har köpt den till min dotter som nu är 10mån, är tänkt att hon ska ha den senare i vinter, just nu är den enorm. Har köpt molnoverallen att ha nu i början.
    Kvaliten vet jag inte, köpte den för att den var snyggast av de jag kikat på
  • Stella07

jag har ju ganska nyligen typ de senaste 6 mån blivit nästan besatt av lindex speciellt flickläder till dottern min som är 3 år sen bonus dottern 11 år, till sonen finns det i bland han är 9 år sen nu till bebben som ommer snart(pojke) så har jag handlat kläder fram tills han är 6 mån.....köpte vita overall påsen på lindex men nu ska den tebax.....

• lollypop
    Stella07 skrev 2007-09-07 19:59:09 följande:
    lollypop: jag skrev just till dig ang overallen men läste ju inte ordentligt, ringde just till en butik isthlm som har öppet till 21.00 och jag har fått tag i en i stl 56 och 62 vet inte vilken jagska ha......DEN ÄR SÅ FIIIIIIIN
    Ja, jag försökte besvara. Men jag var inte välkommen in på din sida

Hur gammal är din lill*???
  • charmmiss
    Stella07 skrev 2007-09-07 19:59:09 följande:
    lollypop:
    jag skrev just till dig ang overallen men läste ju inte ordentligt, ringde just till en butik isthlm som har öppet till 21.00 och jag har fått tag i en i stl 56 och 62 vet inte vilken jagska ha......DEN ÄR SÅ FIIIIIIIN
    Köp båda
    jag köpte en i strl 74 och en i 80 till dottern.
    Man kan ju ha en till hösten nu och en senare i vinter när det blir mildare väder.
    Hon lär ju växa ur den första.
    Sen är det bara att sälja dem i tradera
  • lollypop
    charmmiss skrev 2007-09-07 20:04:48 följande:
    Köp båda jag köpte en i strl 74 och en i 80 till dottern.Man kan ju ha en till hösten nu och en senare i vinter när det blir mildare väder.Hon lär ju växa ur den första.Sen är det bara att sälja dem i tradera
    Tänkte precis samma sak
  • Stella07
    lollypop skrev 2007-09-07 19:54:28 följande:
    Ett litet meddelande från TS:Jag svarar jättegärna på frågor från er som skriver i min gästbok.Men då får ni gärna ändra era inställningar så att man är välkommen in i era krypin!Annars blir det lite svårt
    det var nog jag.....jag la in så du kunde svara men måste gjort fel!!!! men jag har hittat den och den är den finaste jag sett.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)