• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Stella07

min bebis kommer den 23 nov och har en i stl 50 så jag funderar på om jag ska ta en i 56 eller 62 (har lagt undan en av varje)

Tack för att kista centrum finns och har öppet för en galen mamma som vill ha overall

Våran bebis kommer till oss 23 nov
  • Erika

ang äppeltröjan så har jag bara sett den på pojkar, jättefin!!!

• lollypop
    Stella07 skrev 2007-09-07 20:08:57 följande:
    min bebis kommer den 23 nov och har en i stl 50 så jag funderar på om jag ska ta en i 56 eller 62 (har lagt undan en av varje) Tack för att kista centrum finns och har öppet för en galen mamma som vill ha overall
    Jaså, fanns dom i 50 ändå!?
    Trodde det var från 56 Fundersam

Men har du en i storlek 50 så hade jag nog tagit 62 i den andra!
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • maruttan
    Fossing skrev 2007-09-07 19:03:29 följande:
    maruttan skrev 2007-09-07 18:57:53 följande: Hallå! Åter från dagens Lindex shopping, blev den blå stjärnmössan, ett par svarta velourbyxor och en blå stjärntröja! Hittade tyvärr inga bruna hängselbyxorIngen som ska till Lindex i helgen?Jag tänkte shoppa velourbyxorna imorgon. Har hört med Lindex kundtjänst på nätet i vilka butiker byxan ska finnas, hoppas deras info stämmer.Vart bor du?
    Arboga så min närmaste butik är Köping.....
    pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
  • Line80
    Hella28 skrev 2007-09-07 19:48:17 följande:
    Ja visst är de fina..gitarr-tröjorna kom precis in när jag var där, så ja de är från Lindex..79.-/st..hur billigt som helst
    den där gitarr tröjan köpte jag till min son idag.. och dottern fick den där prickiga "molo" tunikan. såå fint
  • Alexa

Oj oj oj.. Vad det skrivs... Min butik som ligger typ 10 minuters gångväg härifrån är ju dösega... Inte ens plockat fram några molnoveraller här inte... Och inte "Molo".klänningen heller...

Medans butiken i grannkommun är HELT underbara och gör allt... Har allt och är så trevliga så det är inte sant...

Vet inte om jag skall shoppa dom där stjärnlånkisarna... Vad var priset på dom??

• Alexa

MÅSTE ha molotunikan till min 3 åriga lilla dam... Den är ju SÅÅÅ underbar...

• maruttan
    Alexa skrev 2007-09-07 20:25:15 följande:
    Oj oj oj.. Vad det skrivs... Min butik som ligger typ 10 minuters gångväg härifrån är ju dösega... Inte ens plockat fram några molnoveraller här inte... Och inte "Molo".klänningen heller... Medans butiken i grannkommun är HELT underbara och gör allt... Har allt och är så trevliga så det är inte sant...Vet inte om jag skall shoppa dom där stjärnlånkisarna... Vad var priset på dom??
    Stod och klämde på dem i butiken idag och de var verkligen jättefina!! Ska hämta ut mitt paket från Lindex imorgon så då kan jag rapportera om hur de sitter oxå! Tror de kostade 99
    pi.bilddagboken.se - världens sötaste pojke!
  • Line80

vad kostar gummistövlarna på Lindex?

såg skit snygga tretorn stövlar på HM idag.. dom va svarta med nåt rockigt tryck och fodrade.. ska nog köpa dom sen när jag har me mej sonen så det blir rätt storlek.

• Smultronbullen

Jag undrar om det är någon mer än jag som köper för stort när något fint inte finns i rätt storlek eller börjar i för stor storlek? Är det helt knäppt? E har en liten "växailåda" :)

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)