• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Alexa
    Smultronbullen skrev 2007-09-07 20:30:28 följande:
    Jag undrar om det är någon mer än jag som köper för stort när något fint inte finns i rätt storlek eller börjar i för stor storlek? Är det helt knäppt? E har en liten "växailåda" :)
    Njaee... Det beror väl på HUR STORT??? Min son som endast är ca 73 lång har jag faktiskt köpt storlek 86 till ibland... Endast för att det är den minsta strl på just det plagget... Så då får man bara vika upp ärmarna eller benen... Beroende på vad det är..
  • lollypop
    Jag undrar om det är någon mer än jag som köper för stort när något fint inte finns i rätt storlek eller börjar i för stor storlek? Är det helt knäppt? E har en liten "växailåda" :)
    Då ska det verkligen vara speciellt!!!

Har tidigare köpt på mig sååå mycket som var för stort men som jag tröttnat på långt innan det kunnat användas!
    Det har hamnat på Tradera istället 

Så jag försöker att inte göra det mer
  • Stella07
    lollypop skrev 2007-09-07 20:15:46 följande:
    Jaså, fanns dom i 50 ändå!?Trodde det var från 56 Men har du en i storlek 50 så hade jag nog tagit 62 i den andra!
    jag har en vit i stl 50 (som är från dottern) så det blir nog 62 i moln då......jag längtar tills i morgon!!!!
    Våran bebis kommer till oss 23 nov
  • Alexa

Stod och kikade på äppeltröjan idag.. Den såg så bred ut... Och ganska kort... Hur tycker ni som har den att den är??

• charmmiss
    Haha jag har en stooooooor växalåda, hon har precis börjat med strl 74 men jag har en hel garderob i strl 80, bl.a 15 klänningar i den storleken, det roliga är att hon knappt använder klänningar, men de är ju så fina
  • lollypop
    Stella07 skrev 2007-09-07 20:35:30 följande:
    jag har en vit i stl 50 (som är från dottern) så det blir nog 62 i moln då......jag längtar tills i morgon!!!!
    Jaså du menade inte 50 i molnoverallen!

Ja, jag föredrar hellre att det är lite stort än att bebisen växer ur den mitt i säsongen.
    Jag hade i alla fall tagit 62.
  • Alexa

Jag bara lääängtar tills vi kan använda molnoverallen...

• lollypop
    Alexa skrev 2007-09-07 20:41:59 följande:
    Jag bara lääängtar tills vi kan använda molnoverallen...
    ummm..............
  • Morty
    maruttan skrev 2007-09-07 18:57:53 följande:
    Hallå! Åter från dagens Lindex shopping, blev den blå stjärnmössan, ett par svarta velourbyxor och en blå stjärntröja! Hittade tyvärr inga bruna hängselbyxorIngen som ska till Lindex i helgen?
    Fanns de svarta på flick eller pojk? Jag vill gärna hitta svarta velour, men däremot hade de nog precis hängt ut de bruna velourdressarna där jag var för där fanns ett gäng sådana.
  • milimina
    jag med det började jag med tidigt, haha. när han var tre månader gammal hade jag redan en hel del i 74, som han inte växte i förrän uppåt 9-10 mån nu har han just växt i strlk 80 och vi har en del ända upp till 92, men det beror mkt på att vi fått stort i present + att jag köpte en hel låda med begagnade kläder på tradera och däri fanns en del upp till 92 också.

men lindex äppeltröja och plyschhängselbrallor har jag köpt på mej redan nu för att jag vill ha dem till junior senare. de är i 86 men så gör jag bara med kläder jag verkligen blir kär i och vill ha.
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)