• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Alexa

Här finns det oxå MASSOR med velourhängslebrallor....

• Morty

Hur upplever ni de vanliga lila/svarta velourbyxorna i storlek. Små, stora eller helt enkelt normala på längden?

• Stella07
    lollypop skrev 2007-09-07 20:39:02 följande:
    Jaså du menade inte 50 i molnoverallen!Ja, jag föredrar hellre att det är lite stort än att bebisen växer ur den mitt i säsongen.Jag hade i alla fall tagit 62.
    tack jag tar stl 62, tack för tipset!!! jag skrev om din fina overall på en sida här på fl de som ska ha barn i nov och dec så du kan få mer påhälsningar som kommer för att titta
    Våran bebis kommer till oss 23 nov
  • Alexa
    Morty skrev 2007-09-07 20:57:11 följande:
    Hur upplever ni de vanliga lila/svarta velourbyxorna i storlek. Små, stora eller helt enkelt normala på längden?
    SNäppet korta på längden tycker faktiskt jag... Min dotter som oftast har 98 på byxor köpte jag 104 till... Men ångrar att jag inte tog 110...
  • lollypop
    Stella07 skrev 2007-09-07 20:59:27 följande:
    tack jag tar stl 62, tack för tipset!!! jag skrev om din fina overall på en sida här på fl de som ska ha barn i nov och dec så du kan få mer påhälsningar som kommer för att titta
    Bara kul!
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • Morty
    Alexa skrev 2007-09-07 21:00:14 följande:
    SNäppet korta på längden tycker faktiskt jag... Min dotter som oftast har 98 på byxor köpte jag 104 till... Men ångrar att jag inte tog 110...
    OK, då får jag kanske försöka få tag på svarta 98:or till sonen. Han verkar ha korta ben så många 92:or är aslånga till honom Fick tag på lilavelourisar till dottern men inte hunnit prova dem på henne.
  • Realmilla

Jösses vad ni skriver Hade bara ca 75 sidor att läsa igen måste erkänna att jag orkade inte så jag fuskade lite....
    så jag kan väll ha missat en del....

Va på Lindex idag o vad hänger där?? Om inte Molnoveraller fast jag ringde i Onsdags o frågade om dom fanns...så sa personen jag pratade med att nej inget ute i butik inget på lager och inget i Septembers leverans lista....mkt skumt
    men iaf dt gör inget för min svägerska har ju redan shoppat åt mig

Shoppade lite annat smått o gott istället

Amanda 060417 + Bebismage V 40 (4 dagar till BF)
  • Ellien

Var ju tvungen att ta en tur till Lindex idag när jag hade läst den här tråden . Kom hem med både velour-hängslebyxorna och lila velourbyxor + några tröjor, strumpor, mockasiner...

Var tvungen att kika på molnoverallen också, även om det inte var aktuellt att köpa. Jättefin!

• Viello

Jag upplever att Lindexkläderna är lite små, dvs korta i ärmar och ben. De krymper en hel del har jag märkt.

(Inte FIX, de är bra).

Vad tycker ni?

• Mammanseko

Jag upplever Lindex som breda vilket passar min dotter perfekt! hon är rund och tex H&M har alldeles för smala kläder.
    Tycker Lindex har stora storlekar.

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)