• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Fossing
    Mollymajs skrev 2007-09-07 19:04:37 följande:
    Du frågade inte varför de inte finns på nätet? Den ja handlade av i dag sa tt de fått info om att allt ska finnas på nätet men inte alltid i butik.
    Jag skrev bara att jag gärna hade handlat den på nätet ifall den funnits där men de kommenterade inte det.. tänkte inte på att fråga vidare, blev bara glad att de kunde hjälpa till med affärerna...
  • Sötastistan

hej dagens lindex shooping blev för min del:

1 molnoverall till bebis i magen

1 Bamseregnställ till min 1 åringa son

Ett par bamse gummistövlar till sonen

Så glad! tänk va lite shooping kan göra-)

Föressten Kakan83 nej molnoverallen går inte att köpa påå nätet inte ännu i alla fall...

• Kakan83
    Sötastistan skrev 2007-09-07 19:09:15 följande:
    hej dagens lindex shooping blev för min del:1 molnoverall till bebis i magen1 Bamseregnställ till min 1 åringa sonEtt par bamse gummistövlar till sonenSå glad! tänk va lite shooping kan göra-)Föressten Kakan83 nej molnoverallen går inte att köpa påå nätet inte ännu i alla fall...
    Ok, va synd!
    Har den precis kommit eller? Fanns inte här i butik när jag handlade förra veckan. den var ju bara sååå söt! MÅSTE HA!!
  • okptr
    Hella28 skrev 2007-09-07 16:36:31 följande:
    Köpte varsin fin klänning till tjejerna idag, kopia på Molos prickigaBild finns i galleriet
    Vilka fina klänningar. De såg jag inte på Lindex idag. Är gitarr-tröjorna också från lindex?
  • sanbe

Har inte varit med i denna tråden förut men då ni är Lindex-fan som jag så ville jag höra vad ni tycker om Bamsesoveraller i Bävernylon e den något att satsa på ele? Kan ju tillägga att jag har en liten tjej på 1,½ år.

Sanna 060214 min älskade prinsessa
  • Hella28
    okptr skrev 2007-09-07 19:42:15 följande:
    Vilka fina klänningar. De såg jag inte på Lindex idag. Är gitarr-tröjorna också från lindex?
    Ja visst är de fina..gitarr-tröjorna kom precis in när jag var där, så ja de är från Lindex..79.-/st..hur billigt som helst
  • Hella28
    Hella28 skrev 2007-09-07 19:48:17 följande:
    Ja visst är de fina..gitarr-tröjorna kom precis in när jag var där, så ja de är från Lindex..79.-/st..hur billigt som helst
    Klänningarna kostar endast 129:-/st
  • okptr
    Hella28 skrev 2007-09-07 19:48:17 följande:
    Finns gitarr-tröjorna i någon mer färg än rosa?
  • Hella28
    okptr skrev 2007-09-07 19:50:05 följande:
    Finns gitarr-tröjorna i någon mer färg än rosa?
    Inte vad jag såg idag på "tjejsidan" iaf
  • NovasMam
    Mollymajs skrev 2007-09-07 18:49:46 följande:
    Jag bytten ett plagg jag tagit 30 % på idag och jag fick 30% på det nya istället. Så det borde gå för dig med.
    ohhhhhhhh bra! tack för hjälpen =)
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)