• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Line80
    BlygTjej skrev 2007-09-08 07:53:40 följande:
    Hella28: Vilka storlekar fanns den "molo-klänningen/tunikan" i?
    från strl.86 upp till 122
  • Smultronbullen

Den där gitarrtröjan det pratas opm, hur ser den ut och vilken avdelning? Så jag vet vad jag ska titta efter :)

• Aprilia

Det diskuteras ju mest kläder här, vilket är förståeligt

Jag har läst att Lindex har blivit uppköpta av Kappahl, men vet inte om de tackat ja ännu eller hur det var.......

FYY tänk om det blir kappahls kläder där, jag som inte ens går in i en sån affär längre då alla kläder från 86 är så könsinriktade, glitter rosa, små katter med prinsesskronor mm usch

• Mollymajs

Dom rutika byxorna fick min tjej oxå igår fast från bebisavdelningen i stl 80 satt så himla bra på Tom sambon tyckte det va ett bra han brukar annars mest sucka

www.lindex.se/Products/Product.aspx&subid=111361&prodid=683999&parentid=0&color=603224&NewView=true

• Aprilia
    Mollymajs skrev 2007-09-08 09:37:40 följande:
    Dom rutika byxorna fick min tjej oxå igår fast från bebisavdelningen i stl 80 satt så himla bra på Tom sambon tyckte det va ett bra han brukar annars mest sucka www.lindex.se/Products/Product.aspx&s...
    Ja dom fick min bebis med, så fina.........synd att inte de från strl 86 ser likadana ut....vill ju ha till stora tjejen med *suck*
  • Hella28

Idag bär det av till ett annat av "mina" Lindex..hoppas de har det som inte fanns i stan igårRäcka ut tungan

• Tildamamman

Om man vill tumla klädena behöver man gå upp i strl, så är det nästan alltid!

Brukar du sträcka kläderna? Kan hjälpa...

Falubebis skrev 2007-09-08 09:01:00 följande:
    Jag har problem med att Lindex barnkläder krymper. Köpte nyligen en vit body i storlek 74, som blev en 68 efter tvätt. Jag gick tillbaks med bodyn, fick en ny och har nu tvättat den i 60 grader, men tumlade den inte den här gången, utan hängde den på tork, men den krympte ändå... Fler som är med om detta!?
  • Tildamamman

Som det är nu har Kappahl gett ett erbjudande till Lindex. Lindex i sin tur har gett aktieägarna bra utdelning på aktierna för att dessa inte ska välja att acceptera Kappahls bud. Så än är inget klart om jag nu förstått saken rätt. Är ingen börshaj

Aprilia skrev 2007-09-08 09:36:58 följande:
    Det diskuteras ju mest kläder här, vilket är förståeligt Jag har läst att Lindex har blivit uppköpta av Kappahl, men vet inte om de tackat ja ännu eller hur det var.......FYY tänk om det blir kappahls kläder där, jag som inte ens går in i en sån affär längre då alla kläder från 86 är så könsinriktade, glitter rosa, små katter med prinsesskronor mm usch
  • ängeln83
    NovasMam skrev 2007-09-07 18:13:24 följande:
    åhhh va fiiiiiiiiiiiiiiiiin den gråa overallen med L et på va...... e de lindex?!jag köpte ju molnoverallen men tycker nog nästan mer om den grå nu när jag sett den.... får kanske in å byta?!.. vet nån vad den kostar?!
    Tycker faktiskt också bättre om den gråa än moln overallen
    Den är från Lindex, kostade 199 kr.
    ¤¤¤Liam 070317¤¤¤
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)