• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Stella07
    kidA skrev 2007-09-08 10:32:50 följande:
    Stelladen grå är ingen molnoverall. Den är bara grå o lurvig med ett L på bröstet. o sen är det äppletrycksfoder.
    tack då blir det den bruna som jag tänkt!!! ska dra i väg nu och köpa den i det hemska vädret!!!!!
    Våran bebis kommer till oss 23 nov
  • maggan75
    Aprilia skrev 2007-09-08 09:36:58 följande:
    Det diskuteras ju mest kläder här, vilket är förståeligt Jag har läst att Lindex har blivit uppköpta av Kappahl, men vet inte om de tackat ja ännu eller hur det var.......FYY tänk om det blir kappahls kläder där, jag som inte ens går in i en sån affär längre då alla kläder från 86 är så könsinriktade, glitter rosa, små katter med prinsesskronor mm usch
    Lindex har tackat nej till det erbjudandet
    Mamma till hulliganerna Vilgot och Vilma
  • malinn

ÅÅÅ vad fin moln-overallen var!!
    hade velat haft den till min ganska lilla 1,5 åring men har inte sett den på vår Lindex-butik. Har den precis kommit in eller har den funnits ett tag?

• lollypop
    malinn skrev 2007-09-08 12:35:32 följande:
    ÅÅÅ vad fin moln-overallen var!! hade velat haft den till min ganska lilla 1,5 åring men har inte sett den på vår Lindex-butik. Har den precis kommit in eller har den funnits ett tag?
    Den kom in i butik för bara några dagar sedan.
    Men där är strykande åtgång på dom Så skynda på
    En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
  • Aprilia
    maggan75 skrev 2007-09-08 12:27:25 följande:
    Lindex har tackat nej till det erbjudandet
    Åh så bra
  • LillaG
    malinn skrev 2007-09-08 12:35:32 följande:
    ÅÅÅ vad fin moln-overallen var!! hade velat haft den till min ganska lilla 1,5 åring men har inte sett den på vår Lindex-butik. Har den precis kommit in eller har den funnits ett tag?
    Ring och fråga... det gjorde jag, så la de undan en till mig.
    /Bär mitt solsken Isac ♥ 0607
  • NovasMam

todiloooo...

va på ett av två lindex här i stan idag (halmstad) å de fanns flera molnoveraller kvar (säkert 6-7 st) så här har det inte varit en superåtgång! dock hittade jag inte den grå... grrrrrrrrrrrrrrr... jag vill ju nog byta mitt moln mot en grå! så jag får ta andra lindex på måndag å kika...
    plyshbyssorna har det dock varit åtgång på slut överallt...

• kiron

Efter ha ringt 3 lindex butiker fick jag napp!
    De andra hade inte fått den än!
    Är nog väldigt olika när de får varorna!
    De la undan en åt mig! Så nu har jag oxå en molnoverall!

• Realmilla

www.tradera.com/_Moln_fleece_overall_retro_helt_ny_Missa_inte_Strl_68_NY-auktion-47614441 Ett lite mer rättvist utgångspris eller hur???? OBS inte min auktion.... Ang strl så skulle jag köpa "kanin tightsen" i strl 86 jämförde då o upptäkte att dem var mindre i strl än babytightsen i strl 80 som jag också skulle köpa...så dt fick bli 92 i kanin tightsen...och då är min tjej väldigt liten... vanliga fall 74 i byxor. så visst är Lindexs små i strl på en del kläder.

Amanda 060417 + Bebismage 3 dagar till BF
  • Smultronbullen

Jag bytte min molnoverall i 68 till storlek 80, så nu borde jag täckt in hela vintern :) Kanintights låter spännande, vilken färg?

Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)