• lollypop

För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)

Här kan vi samlas och disskutera bl.a Lindex
    och barnkläder i allmänhet...

VÄLKOMNA!!!

En mamma håller sina barn i handen en tid, men i sitt hjärta förevigt!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-05 22:52:19:
    www.lindex.se/StartPage/StartPage.aspx

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:42:30:
    För alla er som undrar över den underbara MOLNOVERALLEN så är den i fleece. Kostar 199:- och finns i storlek 50-80.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-06 11:44:40:
    Det finns många bilder på overallen i tråden (TACK alla som bidragit med foto )
    Dessutom har jag bilder i mitt galleri:
    www.familjeliv.se/hem/lollypop/galleri.php
    Välkomna att kika in!!!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-09-14 13:08:23:
    Nu finns det även en BILDTRÅD

Varmt välkomna att visa upp era inköp eller kika på vad andra köpt !!!

www.familjeliv.se/Forum-3-96/m24898225.html
  • Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)
  • Aprilia
    Tildamamman skrev 2007-09-08 09:53:11 följande:
    Som det är nu har Kappahl gett ett erbjudande till Lindex. Lindex i sin tur har gett aktieägarna bra utdelning på aktierna för att dessa inte ska välja att acceptera Kappahls bud. Så än är inget klart om jag nu förstått saken rätt. Är ingen börshaj
    Ja just ja......Det stämmer!!
  • Stella07

är det någon som har bild på den gråa moln overallen??????+

Våran bebis kommer till oss 23 nov
  • lollypop
    Aprilia skrev 2007-09-08 09:36:58 följande:
    Det diskuteras ju mest kläder här, vilket är förståeligt Jag har läst att Lindex har blivit uppköpta av Kappahl, men vet inte om de tackat ja ännu eller hur det var.......FYY tänk om det blir kappahls kläder där, jag som inte ens går in i en sån affär längre då alla kläder från 86 är så könsinriktade, glitter rosa, små katter med prinsesskronor mm usch
    Tildamamman skrev 2007-09-08 09:53:11 följande:
    Som det är nu har Kappahl gett ett erbjudande till Lindex. Lindex i sin tur har gett aktieägarna bra utdelning på aktierna för att dessa inte ska välja att acceptera Kappahls bud. Så än är inget klart om jag nu förstått saken rätt. Är ingen börshaj
    Tyckte jag hörde att dom tackat nej till anbudet!? Fundersam
    Dom ansåg att Lindexkoncernen var mer värd än vad KappAhl erbjöd!

Hur som helst så skulle de ju fortsätta att vara vars en kedja bara det att KappAhl skulle äga Lindex också!!!
    Så vi slipper nog se KappAhlkläderna på Lindex!
  • lollypop

När vi ändå är inne på KappAhl så får jag erkänna att jag handlar en del där också... Generad
    Men det är mest till de stora grabbarna! Ganska tuffa kläder där med lite attityd i
    Flick (bebis) är jag inte speciellt förtjust i!

Nåja... tillbaka till Lindex...

• Mollymajs

Vad ja har fattat det som så även om kappahl köper upp lindex skulle de förtsätta o driva butikerna som vanligt även med namnet lindex. själva konceptet med dam o barn o underkläder skulle va kvar.

• Mollymajs

Jag har int ehaf tmer problem med Lindex kläder en andra tt de krymper. Vissa plagg har man otur med att de tappar formen men det är från olika märken men det mesta håller formen. men vi tummlar aldrig mer en pyjamasar hänger upp allt annat.

• kidA

Stella

den grå är ingen molnoverall. Den är bara grå o lurvig med ett L på bröstet. o sen är det äppletrycksfoder.

• Sötastistan

Veloursnickersna finns de i alla lindex butiker? Finns de annars på nätet? vilka storlekar? Så himla fina m¨åste bara ha!!!

• Tildamamman

Åhh, vad skönt isf!!
    Jag ser nog helst att de står var för sig så att de itne får ideér på sikt att integrera varandras sortiment

lollypop skrev 2007-09-08 10:13:55 följande:
    Tyckte jag hörde att dom tackat nej till anbudet!? Dom ansåg att Lindexkoncernen var mer värd än vad KappAhl erbjöd!Hur som helst så skulle de ju fortsätta att vara vars en kedja bara det att KappAhl skulle äga Lindex också!!!Så vi slipper nog se KappAhlkläderna på Lindex!
Svar på tråden För alla oss som gillar Lindex (-kopior) ;-)