Inlägg från: Swenglish |Visa alla inlägg
  • Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

Och Hellur vill också hänga imorgon såg jag nu, missade det, sorry! Skoj skoj! Vi kan kanske vara hos mig!

Träff hos Swe imorgon torsdag (typ lunchtid, 11-12 eller nåt?)

Swe (ja, jag tänkte också komma! )
    Sole
    Hellur

• Swenglish

Bianca- oj, 2 timmar! Vad gjorde du/ni då? Grät han hela tiden? Jag har försökt att vagga F men han verkar inte gilla det alls. Det enda som hjälper när han är riktigt ledsen är att amma...

• Swenglish

Kors i taket, F har sovit i TVÅ timmar nu, utan att vakna en endaste gång! Så har jag tid att sitta här och dega!

Sole- det lät jättegott! Är det från mosboken?

Pippil8- lycka till på 6-månaderskollen!

• Swenglish

Frill- vad jobbigt! En dag som man helst glömmer snabbt...

Plutten- har sett den där tråden, helt sjuk! Men vad gjorde du för fel? Får man inte säga vad man tycker?

Sole- kanske nån present som de kan använda innan barnet kommer, typ lunchkryssning på nån fin gammal båt eller så?

Pippi- Vad stor E har blivit! Synd för oss att han sov igår, hade velat se honom, det var så länge sen!

F tog flaskan!! hade inte provat idag och tänkte prova men hade inga höga förväntningar - så tog han den direkt och drack! (Vatten) Och nu har han snart dragit i sig över en och en halv portion gröt med katrinplommon! :-0 Ska prova flaskan med ersättning i precis före sänggåendet. Hoppas hoppas att han är flaskdrickare nu!

Jag ska och handla imorgon förmiddag, då kan jag handla lunch åt dem som kommer, tänkte typ soppa och bröd igen?

• Swenglish

Inboxar vägbeskrivning till er! Nån mer som vill komma och hänga hos oss imorgon så är ni hjätligt välkomna! Ska vi säga tolv?

Träff hos Swe imorgon torsdag (typ lunchtid, 11-12 eller nåt?)

Swe (ja, jag tänkte också komma! )
    Sole
    Hellur
    Bianca2 - ev!

• Swenglish

Pippi- du såg verligen inte trött och grinig ut! du får kolla in bästa väskan nästa gång!

ÄLSKAR förresten Ergon, rekommenderar den verligen!

• Swenglish

Frill- du är så välkommen att komma hit med Flams-Adam!

Björklöv- tänkte också på dig idag!

Sole (och andra promenerare) vi kan väl ses vid Ica klockan 11? Jag kan handla före det, tänkte typ Keldas tomatsoppa kanske med tortellini i, misstycker någon?

• Swenglish

Ok, har inboxat vägbeskrivning till Bianca och Hellur. Sole och Frill, ni träffar ju mig ändå, och Plutten, du går säkert med dem? Har jag glömt nån så hojta!

• Swenglish

Hellur- jag fixar lunch!

Sole, Frill, Plutten- börjar fundera om jag ska handla tidigare ändå för att inte kricka med Fs sov- och mattider. har inboxat sole vägbeskrivning! Men jag hör av mig imorgon förmiddag om hur det blir!

• Swenglish

Björklöv- ja kom!

Jag hinner inte till Sickla för att möta er, hoppas ni hittar ändå! Annars kan ni ju åka kommunalt! Jag inboxar beskrivning till er!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6