Inlägg från: Swenglish |Visa alla inlägg
  • Swenglish

Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6

pippi- hu! stackars er! hoppas du kommit fram till vårdcentralen nu!

Jag ses gärna på k-holmen, men har inga bra förslag på ställe.

• Swenglish

Åh jag vet plutten, de är så fina! Bra ide med julklapp! ´Hoppas herr gnäll är borta idag!

finns det inte nåt bra ställe i västermalmsgallerian?

• Swenglish

Plutten- det är tanken! Nästa vecka är han ledig och då ska rummet fixas tjoho!

OK, har ingen nåt förslaaaag? Jag föreslår en tid iallfall. Klockan 1?

• Swenglish

Eller nån som känner sig gästvänlig och vi får alla komma dit? Tror inte vi blir så många. Ni hade mer än gärna fått komma hit men det ser ut som Jerusalems förstörelse tyvärr.

• Swenglish

Lillie- F sitter varken särskilt bra eller kryper.

Sole- skönt att V är på bättringsvägen!

Frill- kommer gärna till dig! Vilken tid passar?

Det får bli Kungsholmen nästa gång, jag är gärna där! Nåt bra ställe måste det finnas!

• Swenglish

Skumt, skrev ett inlägg förut men måste ha glömt att posta...

TACK för idag Frill och ni andra, mycket trevligt som vanligt!

Pippi- skönt att dagen är över! Hoppas provsvaren är ok!

Sole- det var värst, vilken städning! Måste också...

Zul- det låter jättegott och lyxigt! Kan inte vi också ha sån lunch nångång? Kanske en lördag och vi lämnar bebisarna hos barnvakt/pappa/mormor/grannen?

• Swenglish

pippi- lycka till på sös idag! tråkigt med njurbäckeninflammation. som sagt tycker jag ju att E är lik dig!

Abc- har glömt att berätta att det går framåt med flaskan! igår drack han 100 ml ersättning på morgonen, och nästan 100 ml ersättning/välling på kvällen! Vi började med vatten, som ni. Sen gav vi ersättning med lite vaniljsocker i, och det gick ner. plus att han var ordentligt hungrig, då gick det.

igår kväll åt F nästan två portioner gröt, 100 ml ersättning/välling plus att han ammades. ändå ville han amma klokan 2 och klockan 5...

Lyxlunch hos pippi SNART!

• Swenglish

En till som är ensam ikväll medan J är på svenskkurs. F grät och jag fick gå in flera gånger innan han äntligen somnade nyss. Vad gäller sömnen så har vi kapitulerat och jag ammar varje gång han vaknar, men inte fler än två gånger, och det ska vara efter klockan 2. Förra natten blev det klockan 2 och klockan 5, få se hur natten blir.

Pippi- skönt att UL var bra! en liten stund hoppas jag du orkar imorgon, och äta måste du ju ändå!

TH- skulle inte du klippa dig idag? Blev det bra?

Ginger- hur blev studiobilderna?

Plutten- blev Dan-lookaliken lyckad?

Frill- grattis till kontoret. Lycka till imorgon!

Jag hinner nog inte heller med fördrink imorgon. Visst är det bokat till 19.30?

• Swenglish

TH- jättefint! Jag ska också slingas imorgon och då är barret fixat!

plutten- urgulligt! Speciellt nr 9! han ser verkligen hyptnotiserad ut! han ser verkligen ut som Dan, fast han har dina ögon.

Bianca- kollar också på det med ett halvt ögo och har precis ätit fryspizza (inte så gott) och äter nu choklad (gott).

J79 och TH - jag kan låna er en handväska om ni vill! Vilken färg/storlek önskas?

Jag har ingen aning vad jag ska ha på mig imorgon!

Svar på tråden Förstföderskor BF mars 2007 Sthlm PART 6