Smink Smink Smink!
Förresten.. Jag har också läst sjuksköterskeprogrammet Men bara ett år. Sedan bytte jag och började plugga psykologi och sedan personalvetare..
Förresten.. Jag har också läst sjuksköterskeprogrammet Men bara ett år. Sedan bytte jag och började plugga psykologi och sedan personalvetare..
Tror inte heller jag använde jättemycket i högstadiet. Skulle väl vara sista året då. Innan var det nog bara mascara och kajal tror jag.. Men sedan började jag använda mer.
På vilket sätt tycker ni ID är bättre än tex. EM? *bara nyfiken eftersom EM är så mycket billigare*
Aldrig provat too face.. Är det bra?
EM´s kabuki var den som rekommenderades.
Ett paket från EM (everydaykit) kostar 35 dollar. Då får du välja 2 foundations, 2 borstar, 2 rouge, 1 concealer och 1 finishing dust.
mye: ok. Jag menade inte att de kletade av sig direkt. Bara att små partiklar från varje färg blandar sig lite med de andra. Det går ju inte på direkten men till slut så.. Jag har haft flera som inte sitter ihop, men som ligger under samma lock. En vit har legat tillsammans med en beige, en grå och en svart.. Den vita har blivit rätt ful med tiden..
mye: Ok
Håller mig nog till mina med en färg i varje i alla fall. Nästa märke jag vill prova är Face och Mac!
risk finns det alltid, men den är inte så stor. Tror ingen här råkat ut för det och vi är många som beställt